Ask ve geri kalan her sey

2.1K 13 1
                                    

Ask

Tanimina baktiniz mi hic?

Ben bakmadim

Benim icin ask baskaydi cunku benim icin askin anlami 'O' idi. O benim askimdi ama ask bize imkansizdi bir askin baslangici belli belirsizdir ama bitisi bellidir ben size saatini bile verebilirim 02.17 bir cuma gecesi, hayallerle dolu bir geceydi. Bitisini degil size aski anlatmak istiyorum sizlere en ortasindan en sekerli olanindan eger bir ask gercekse orta kahve gibidir hafif acidir ama tatlidir.

Herkesin kendine ait bir sarkisi vardir hatta 3 sarkisi vardir. Muziksiz yasayabilenlerimize inanmiyorum ben cunku. O ilk sarki kahreder en son insani ayrilik sarkisi oyle koymaz adama hatta sizin sarkiniz senin icin gecerlidir o'nun size baska sarkisi vardir benim sarkim ona ilk sarkim

Muptelayim sana - Ziynet Sali idi.

Her sey de o sarkiyla baslamisti sanirim o yesil isigi o zaman yakmistim ben cocuga oyle dusunuyorum. Soramam dimi cocuga? Sormadim da. Sonra o iliskinin en heycanli tarafinda en hizli zamanlarinda bir bakis icin dunyayi yakip bir opucuk icin dunyayi kurtardigimiz zamanlar icindir bir baska sarki o sarkidir dinyemediginiz o sarkidir icinizi acitan, cunku en cok ani o sarkida gizlidir. O sarki da bende gizli bu kitabi okursa eger bir gun aklina gelir insallah cunku o sarki en masum olaniydi bizim gunahlarimizin.

Ve o ayrilik sarkisi o ayrilik sarkisi surekli degisir bende ama, ama tek bir tanesi anlatir beni;

Sezen Aksu- Dort Gunluk BIR SEY

Gercekten de 4 gundu bakildiginda sayiyla 4tu baslangici da 3tu cunku hos ayin 4u olmustu o gece, o gece kaderimiz degismisti farkinda degildik hic bir zaman da olamadik bitirene kadar.

Vicdan azaplari, kendine sovmeler, kiskanclik krizlerini soyleyememeler , soylersem farkim kalmazdi ben onun limani olmayi amac edinmistim, olmustum belki olamamistim o bilir bunlari, sahi ya o her seyi bilirdi. O suskunlugu sanki bir cocuk der gibiydi bana sen daha cocuksun kucuk kiz, ben sana soylersem sen buyursun, sen buyume! Sen boyle kal! Sen boyle benimsin! Der gibiydi suskunlugu, dedi hepsini soyledi ama icinden hep kendine soyledi ve ben hicbirini bilemedim.

Ben hala daha gecemem bazi yerlerden, siz de oyle misiniz? Sizin de o anilarinizi yasadiginiz yerlere gidememe durumunuz oldu mu? Benim cok var en sevdigim yerlerden birine gidemez oldum. Cok zor ki bu, bu olmek demekti. Bu beni bitirmek demekti

Ne olmustu? Neden bitirdi bizi! Bizi biz yapan her seyi neden yok etti sahi? Vicdani sizladi mi? Yoksa bir damla gozyasina mi sigdirdi o icine akittigi o icinde deniz yaptigi gozyaslarindan birine? Pembe olmasi gereken hikaye kirmizi oldu en sonunda mavi oldu. Olmustu geri donus yoktu onda.

Donmedi de bana gercekten, en azindan suana kadar ben hala gorurum o ruyalarini onun bana donuslerinin, hepsi farklidir hepsinde farkli bir sekilde doner ama doner iste! O bana yeter ruyalarimda.

Kendimi kanadi kirik hissetmiyorum, kirik hissediyorum ama oyle degil. Kalbim birik ona hayallerim kirik dudaklarim kirik boynum kirik ona. Cunku onlar onundu! O onlari umursamadan bindi arabasina ve gitti.

O hep giderdi zaten giderdi duramazdi bir yerde asik olmamaya yemin bile etmisti.

Ama uzun iliski insaniydi ne kadar buyuk bir celiskiydi oyle ben ona ; ' sana aski ogreticem. ' Dedigimde kahkaha atmisti. Ogretemedim de o kahkahasiyla asagilamisti beni ben simdi asagilik hissediyorum kendimi ona degil herkese karsi, en cok da kendime karsi beni benden caldi, kimse de dur diyemedi kendisi bile!

Dostlarim soyluyorlar dostlar, anlatiyorlar bitmesi gerekliydi o seni uzerdi uzdu kizim bitir artik zehirliydiniz siz siz zehirin tanimiydiniz.

Biz tutkunun tanimiydik sapsallar! Biz asktik aptallar! Biz sizden ustunduk gerizekalilar! Biz sizin o hayal ettiginiz asktik gereksizler!

Yorgunum dostlar, sinir hastasi biraz da manik depresif oldum cok istedim onun icin olmek istemeyi onu icraate dokmeyi , kizin biri yapti kiz gozunde kuculdu yapamadim cesaret edemedim onun gozunden dusmek olmekten beterdi benim icin benim icin o tanriydi, askin tanrisiydi

Onun o derin bakislarinda, sonsuz durgunlugunda ve sonsuz yoklugunda onun cozdum onu, kendi cozemedi kendini hala biliyorum hala daha kayip. Onu dondurebilir miydim? Deneyemedim bile.

Bitirmisti bizi, aglamam gerekirdi onun icin sabahlara kadar aglamam lazimdi, geceyi sabah ettim her gece ama aglamadim. Aglayamadim bile.

Gitmem gerekirdi bir sure sonra ama hic kalmamistim ki onunla beni davet etmemisti diyemiyorum etmisti ben de kabul etmistim gitme zamaniydi biliyorum, kendimi alip gitme zamaniydi ama , Gidemedim bile.

Sorular sorma zamani geliyordu yaklasiyordu, her gun beraber olucaktik merhabayi bile esirgemistik o gun gelene kadar ama o gun geldiginde bile sorularimi hazir tutuyordum ama, Soramadim bile.

Cesaret derdim kendime bu esareti anca cesaretle kirarsin kizim git onu kazan gir kazan git senin olsun o kizin kollarinda olmasin seninle olsun tamam imkansizdi ama seninle olmaliydi o. Cesaret edemedim bile.

Bilelerle gecerken gunler, eksilirken gunler uzarken geceler o yaz biterken o yaz beni bitirirken kendimi hazirlarken bu hazin sona onun yokluguna hazir hissedemedim asla yokluguna demisti bir gun bana ben gitmiyorum sen de burdasin uzulme diye. Anlamistim sanirim anlamistim evet gidiyordu hazirlaniyordu en azindan kendi kabullenemedigi zamanlarda bunu ben anlamistim. Anlatamadim bile.

Ask ve geri kalan her seyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin