28

177 0 0
                                    

Dedim aşktan yazmayacağım diye

Dayanamadım yazıyorm iste. Bana öylesine acılar çektirdi ki o, sözüm ona hayatımın aşkı olan adamcık beni öldürdü aslında. Şimdi yine susuyor her zaman yaptığı, en iyi yaptığı şeyi tekrardan yapıyor ve susuyor. Ama dönecek o beni her gün de görmek zorunda ya o günler nasıl geçecek peki? Geçmeyecek, benim için geçmeyecek son günlerde gömdüğüm her şey çıkacak ortaya artık onlar benim anılarımdı gömdüklerim, en mutlu olduğum zamanlarımdı gömdüğüm bilmiyor ki geçmiyor günlerim hayattan tek bir beklentisi kalmamış bir garip gibi sıkılıyorum hayattan ne içki ne arkadaşlar ne hayatım mutlu eder olmuş beni yeni birilerini bulun ya diyorum bana yeni olsun tüm listelerime tam olsun uysun osu olsun ama şu huyu olmasın. NEDEN? Ben neden bunları yaşamak zorundayım kahpe kader aşktan bahsettirmeyecek hale getirdin beni bu bahçemi tek bir kasırgayla yok ettin bir depremle en derinlere en cehennemine yolladın hislerimi duygularımı ve mincik aşkımı. Neden kader? Hani en büyük aşktı bu her şeye göğüs germişti bugüne kadar neden lan neden! Ne değişti dünden bugüne hiç bir şey belki bana inandırmıştın sadece öyle olduğuna ben inanmak ben görmek istediklerimi hep ben etmiştim bunu kendimi kendi hayalimde yarattığıma aşk olduğumu mu anlatmaya çalışıyosun? KADER SEN NE YAPMAYA ÇALIŞIYOSUN? Beni yok etmekse eğer niyetin ettin bile ben bu hallere gelicek kız değildim ve değilim yaşadığımın derinliğini bir ben biliyorum. Ne en yakınım ne o ne de bi başkası belki benim yaşadıkalarımı az da olsa yaşayan biri bir nebze anlar ama onlar da tam anlamazlar ne hissettiğimi. Ama yok aslında hissedemiyorum o göz yaşı takılı kaldı dondu resmen akmıyor artık o gözyaşı. Kendimle kavgam da bitmedi onunla sevdam da bitmedi sönmedi daha o 39 mum ama o son mum yanıp tükenince ne olacak? Onu da hesaba kattın mı kader? Bir kızın kaderini elinden alarak kaderliğini mi yaptın sen ? Çok iyi oynamışsın rolünü ama helal olsun dememi bekleme benden.

Ben artık kadere,aşka ve kendime güvenemiyorum.

Ask ve geri kalan her seyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin