2016 yılının sonlarıydı. 4 genç mezun oldu. Melanie, Alex, Henry ve Eric. Hemde çok iyi notlarla mezun olmuşlardı. Onlar bilgisayar dahisiydi.
Alex ve Henry Melanie'in 2 yıllık arkadaşlarıydı. Mezun olmamıştan 5 ay önce ise Ericle tanışmışlardı. Kankaydılar. Hep beraber takılır, sürekli sinemaya gider yeni filmler izlerlerdi.
Melanie çok güzel kızdı lakin annesi babası tarafından terk edilmiş 4 yaşından teyzesi büyütmüş 1 yıl öncede teyzesi ölmüştü. Alex yakışılı karizmatik ve bi ailenin üvey çocuğuydu yani yetimdi.
Henry'in annesi sürtük babasıda evin yolunu bulamaz halde alkol bağımlısı biriydi. Gelelim Erice, yakışıklı sayılır diyebiliriz, o yetimhanede büyümüş biriydi.
Yani kader bu gençlerin yüzüne gülmemişti.
Bikere onların aklındaydı hacker olmak. Nede olsa kaybedecek bişeyleri yoktu. İşsizlerdi. Tam 2 yıl 3 ay bi trojen yarattılar. O kadat güçlü bir trojendiki.
Hemde yeni bir dil yaratarak.
Onlar çok güçlülerdi. İngiliz kendi dilleriydi, rusça iyi biliyorlardı. İtalyanca orta. Ve grupata Japonca tek bilen Melanie kızımızdı.
Ve gelelim hacker dili C++ ve C# dili. Bu dilleri sökmüştüler.
Öv öv bitmiyor.
Matematik desen uçuyor. 12 yaşında matematikten 99 aldı diye intahara teşebbüs eden bir adet Alex var.
Eric'in 1 bilgisayarı, Henry'in 2 tableti, Alex'in 1 laptopu ve Melanie'in 1 laptopu vardı. Telefonları saymazsak. Trojeni Ericin bilgisayarında yaratmıştılar.
Herşeyden önce gruplarına bir isim verdiler MxeY.
Kendilerine bir site açtılar.
Hükumet tarafından masum insanlara yapılmış haksızlık adaletsizlik görüntüleri paylaştılar. Kısa sürede site on binlerce kişi tarafından görüntülenip ilgi gösterilmeye başladı. Hatta bazı haber programları haberleri burdan alıyordu.
Onlar 1 evde kalıyordu. Tabiki hepsinin ayrı odaları vardı.
Melanie mısır patlatıp 4 kaseye eşit şekilde dağıttı. Oturma odasında oturup film izliyolardı. Bilgisayarın sesi odada yankılandı.
Hemen bilgisayar başına koştular.
Bilinmeyen kişiden mesaj gelmişti.
"Merhabalar umarım işinizi yarıda kesmemişimdir! Lafı uzatmayı sevmem, kısacası sitenizde olanlar bizi ve ülkemizi rahatsız etmeye başladı!"
Hemen birbirlerine baktılar. Sonra Melanie hızlıca bilgisayar tuşlarına basıp mesaj gönderdi.
"Size saygı duyuyoruz. Siz devlet çalışanısınız. Ama adaletsizliyi insanlara göstermek ne zamandan suç olmuştur?!"
Birkaç dakika beklediler. Ve o anda kahkaha patladı. Sonra tekrardan ciddi konumlarına döndüler. Güldükleri şey devlet çalışanının yazmaya bişey bulamadığı. Tam oflamaya başlamıştılar ki mesaj geldi.
"Saygı duyduğunuz için teşekkürler fakat adaletsizliyi düzeltmek size kalmış bişey değildir. İnsanlara bunu göstermekle ne elde ediyorsunuz!?"
Yüzleri tamamen solmuştu. Alex hemen klavyenin tuşlarına basıp uzun bir mesaj gönderdi.
"Görünen o ki adaletsizliyi sağlayamıyorsunuz düzeltemiyorsunuz! Bu durmuda iş biz insanlara kalıyor. Neden o iğrenç pislik heriflerin sitelerinde paylaştığı yürek bulandıran fotoğraflara bişeyler demiyorsunuzda gelip burda bize adaletten bahsediyorsunuz!!!"
Uzun süre mesaj gelmedi. Gençler sevinmeye başlarken bi mesaj geldi.
"Haddinizi aşmayın! Sitenizle ilgili gereken işlemleri başlatacağım. İsterseniz önceden siz buyur edip sitenizi kapatın silin!!!"
Buna epey sinirlendi grup. Melanie durumu toparlayıp klavyenin tuşlarına basıp mesaj gönderdi.
"Bakın bayım. İstediğiniz işlemi başlatın. Bu site silinmeyecek. Haklı taraf biz olacağız. İyi günler. Ha bu arada yakın zamanda ismimizi çok duyacaksınız!"
Bununla Melanie çalışanı bloke edip bilgisayarı kapadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MxeY-Hacker Grubu
Romance3 erkek 1 kız. Ne kadar güçlü olabilirki? Bütün dünya onları tanıyacak. Onlar adalet bekçileri. Adaletsizliyi bi zamanlar yaşamış 4 genç.