🗽EN GÜÇLÜSÜ BİZİZ🗽

922 12 1
                                    

Visa'ın sistemini çökertmelerine az kalmıştı. Bilgisiyarın başından bir an olsun kalkmıyor, gözlerini kırpmıyorlardı. Plan kusursuz ilerliyordu. 4 taraftan saldırıp siteyi çökerttiler. Tam 200.000.000$ (dolar) para çaldılar. Küçük kodlar yazarak Trojeni dahada gizliye geçirdiler. Onlar artık görünmezlerdi.

Sıra PayPaldaydı. Melanie ve Eric aynı anda Henry ise Alexle çalıştı. PayPalı nerdeyse iflasa getirdiler. 50.000.000 dolar para çaldılar. Milyoner olmuşlardı kasalarında tam 250.000.000 dolar vardı. Ama tabiki Visa ve PayPal uğradıkları zararı açıklamadı.

Ve kısa bir mesaj bıraktılar: "Biz MxeY"

Artık bütün dünya onları konuşuyordu. Sitelerine 150.000.000 dan fazla kişi görüntüledi. Youtubede onlarla ilgili 1.344 video vardı.

***

Bu sabahta Melanie herkesten önce uyandı. Melanie kırmızı kapşon altına herzamanki siyah taytını giydi. Aşağıya indi elini yüzünü soğuk suyla yıkadı. Dişlerini diş temizleyen suyla çalkaladı. Mutfağa girdi bu sırada Alex ve Henry de aşağıya indi.

"Bu sabah kahvaltı yokmu?" Diye isyan etti Alex.

"Alex dolap bomboş hadi gidip bişeyler alalım hem televizyon falanda alalım habersiz hacker mi olur?!!"

Alex ve Melanie hazırlanıp çıktılar. Yol boyu konuşmadılar. Sonunda bir markete girdiler. Melanie 20-30 dakika sonra kasiyerin yanına geldi. Aldıklarını sepetten çıkarıp kasiyerin önüne koydu.

Kasiyer kadın: "2.500 tl"

Alex elini cebine götürüp kartı alırken Melanie hemen Alexin elinden tuttu Alex şaşkın bir şekilde Melanie bakarken Melanie gülümsedi ve,

"Aşkım ben öderim sen hiç zahmet etme"

Melanie cüzdanını çıkarıp nakit ödeme yaptı. Marketten çıkar çıkmaz Melanie,

"Delirdinmi niye o kartla ödeme yapıyorsun!?" dedi

"Noldu? Niyeki?"diye sordu Alex

"Bütün kartlar NASA tarafından kontrol ediliyor güya onlar o karttaki parayı görünce şübhelenmiyecekler PayPal ve Visada çaldığımız parayla aynı olduğunu hem yıllardır 100 tlden çok para olmayan kartta birden bu kadar para olunca."diye fısıldadı Melanie.

"Vay akıllıca" diye kucakladı Melanieyi. Melanie Alexi itip,

"Şapşal"dedi

"Hadi hadi daha televizyon almamız gerek" diye ekledi Melanie.

Hemen önde bir mitinq vardı. Ellerindeki kağıtlarda MxeY seni seviyoruz, MxeY arkandayız yazıları yüzlerinde Melanie'in taktığı maskeden takıyorlardı. Melanie sevinçli ve gülen suratıyla koşarak mintiqin içine daldı. Alex de arkasından. O kadar mutluydularki. Fakat hemen çıktılar çünkü polis yoldaydı.

Teknaloji mağazasına girip orta büyüklükte bir televizyon aldılar. Birkaç dakika sonra mağazadan çıktılar. Mağaza mitinqden yaklaşık 1 sokak uzaktaydı. Melanie hep aşağıya bakıyor hemen ne olup bittiğini öyrenmek istiyordu.

Tam o sırada içeriye 2 polis girdi. Alex içinden "ulan ne çabuk yakalandık gitti gençlik ömrümüz kesin hapiste geçer" diye geçirirken Melanie ise "Daha yapacak çok şey vardı off"


MxeY-Hacker GrubuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin