Melanie sabah herkesten önce uyanıp banyoya girdi. Elini yüzünü soğuk suyla yıkayıp kuruladı. Dişlerini fırçaladıktan sonra saçını at kuyruğu yapıp odasına geri döndü.
Üzerina siyah t-shirt altına da siyah tayt giydikten sonra mutfağa girdi. Sofrayı hazırladı. O sırada Alex aşağıya indi.
"Mis gibi kokuyor bura"
"Git Henry ve Ericide uyandır elinizi yüzünüzü yıkayıp gelin"
Alex banyoya girip çıktı. Ev iki katlıydı. Alex yukarı çıkıp diğerlerinide uyandırdı. Alex gelip masaya oturdu arkasıyla Eric geldi,
"Ohh Şu yumurta kokusuyla kek kokusu beni mahv ediyor"
Henry de geldi. Sohbet ede-ede yemek yiyordular. Melanie herkesin kahvesini yeniledi ve tekrar masaya oturdu. Herkes gülerek konuşarak yemek yerken Melanie'in yüzü birden düştü. İlk farkeden Henry oldu. Ve diğerlerine göz kaş etmeye başladı. Henry,
"Melanie bişey mi oldu?"
"Yaa biz ne yapıcaz?"
"Nasıl yani?"
"Şu dün akşamki devlet çalışanını diyorum."
O an uzun bir sessizlik yarandı. Bi anda daldı herkes. Sessizliyi bozan Eric oldu,
"Diyorum acaba şu devlet sitesini hacklesek ortaya çıkan belgeleride sitede paylaşırız."
Melanie hemen cevapladı
"Tutuklanırız. Nede olsa başka ülkede değiliz kendi ülkemiz. O devlet çalışanıda hemen bizi söyler. Biliyorsunuz kendimize bi düşman kazandırdık"
Alex çenesini ovuşturarak
"Aslında Eric'in dediği şey çok iyi. IP adresimizi gizlersek bizi bulamazlar."
"Peki ya o devlet çalışanı onu ne yapalım anında bizden şüpelenir."dedi Melanie
"Geçmişimizi araştırırsa evet ama sitemizde paylaşmayacağız devlet sırlarını doğru canlı ana haber zamanı sistemi çökerticez ve kısa bir konuşma yapıcaz bütün Amerika görecek" diye söylendi Alex.
5 dakikalık konuşma sonrası aralarında hallettiler konuyu. Melanie bilgisayarın başına geçip trojeni çalıştırdı ve birkaç kod yazdı. Trojeni ömürlük gizledi
"Sistemde açık aranıyor!"
Diye bi yazı belirdi ekranda. Melanie birkaç kod daha girdi.
"Sistemde açık aranıyor!"
Hemen ardından
"Sisteme sızma başarılı!"
Yazısı belirdi ekranda. O kadar sevindilerki. Ama Melanie hemen bilgisayarın başına geçti. Birkaç kod daha yazdıktan sonra bi parola kısmı geldi.
"Bu ne yaa" diye mırıldadı Melanie. Çünkü beklemiyordu böyle bişey.
Henry tabletinde bişeyler kurcalamaya başladı. Koşarak Melanie'in yanına geldi.
"Melanie hemen parola kısmına söylediklerimi yaz Çabuk"
Melanie bir anlık sevindi. Alex Henrye yardımcı oldu ve bişeyler hesapladılar,
"Melanie yaz oraya rat*a=#hors45lssMi/h" dedi Alex
"Yuhh böyle parolamı olur" dedi Eric.
"Sistem duvarı kırıldı!"
Yazısı belirince havaya zıpladılar. Melanie kalkıp yerini Eric'e verdi. Eric bütün dosyaları kendi bilgisayarına aktardı. O kadar dosya vardıki . Akşama kadar sıra sıra incelediler. İçinin en dahisi Alexdi ve şanslısıda. Alex "BULDUM!" diye bağırınca hemen yanına koştular. Tam 3 belgede devletin büyük sırları, telefon konuşmaları, kayda değer fotoğraflar ve bi sürü şey vardı.
Karanlık bi odaya geçtiler. Melanie koyu mavi bir kapşon ve altına siyah tayt giydi.
Yüzüne bu maskeyi taktı. Eline 2 kağıt aldı. Kayıda başladılar. Ses değiştirme yapıp oldukça kalın bi ses yaptılar. Bütün kanalları hackleyip bu görüntüyü sundular Melanie elindeki kağıtlara bakarak konuşmaya başladı,
"Merhabalar herşeyden habersiz insanlar. Biz MxeY. Biz bir grupuz. Üzgünüz haberlerinizi böldük. Zaten ne gerek var o sade haberlere. Umarım şimdiden bizden sıkılmamışsınızdır. Daha bizi çok göreceksiniz. Hacker delisiyseniz hayranıysanız ve böle yasadışı sitelerde bişeyler yapmak istiyorsanız boşuna çabalamayın derim. NASA sizi takip ediyor anında polislik olursunuz yada başka siteye alakasız sitelere götürür ve bilgisayarınıza virüs yükler. Bize katılmak isteyenlere söylüyorum asla bize katılamazsınız. Biz halkla iç-içe olacağız. Heryerde olacağız. Cia size söylüyorum insanlardan o kadar şey saklıyormuşsunuz ki sizin sitenizi hackledik ve gereken dosyalar elimizde uslu olun olunki bu dosyaları bu ülke görmesin. Kirli çamaşırlar ortaya dökülmesin. Hadi sağlıcakla kalın. Biz MxeY."
Bu kayıt 3 dakika sürdü. Kayıdı kapattılar ve Ana haber Canlı yayını devam etti. 2 saat sora bütün Amerika hatta bazı ülkeler şu başlıklarla haber yaptılar.
"Amerikan hacker grubu MxeY"
"Anonymous devam ettiren bi grup daha MxeY"
"Canlı yayını kesen hacker grubu MxeY"
"Polis MxeY grubunun peşinde!"
"MxeY grubunun sitesi rekor kırdı tam 19.700.250 izlenim!"
Artık ünlülerdi. Visa, PayPal Ciaya destek olarak para gönderiyordi sırf hacker grubu yakalansın diye. Melanie ortaya bi plan attı,
"Gelin Visayı hackleyip iflasa sürekleyelim."
Eric heyecanlı bir şekilde,
"PayPalıda hackleyelim bi nevi intikam alalım!??"
Alexte,
"Tamam böyle güçlü Kartları hacklemek için daha çok bilgisayara ihitiyaç var. Ne kadar bilgisayar o kadar iyi"
İçlerinden biri tabletle çalışmak zorundaydı. Buda Henry'di.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MxeY-Hacker Grubu
Romance3 erkek 1 kız. Ne kadar güçlü olabilirki? Bütün dünya onları tanıyacak. Onlar adalet bekçileri. Adaletsizliyi bi zamanlar yaşamış 4 genç.