1.part

1.7K 88 3
                                    

(Ak si tu nový a čítaš tento príbeh tak prepáč,že veci na seba nenadväzujú.Tento príbeh bol pôvodne úplne inak napísaný a teraz ho upravujem,takže niečo nedáva zmysel.Ďakujem.)

Potom,čo som sa s chalanmi zoznámila sme sa dlho vyprávali až som zaspala.

♦♦♦

(Ako som vravela,že tento príbeh upravujem a tento odsek by nedával zmysel,tak som sa rozhodla že Harry tu je opitý.Pôvodne to bolo úplne inak napísané.Ďakujem pre pochopenie.)

Zobudím sa na veľký rachot, poobzerám sa po izbe a vidím vyrazené dvere a medzi nimi naštvaného Harryho „TY KURVA !" skríkne.

Zľakla som sa a začala sa triasť. Harry skočí po mne, chytí ma a hodí o stenu „Toto si, si dojebala" dá mi päsťou po tvári a hneď po tom do brucha, spadnem na zem a začne do mňa kopať a medzi tým hovoril nadávky tipu „Kurva" „Piča" „Štetka", asi po 7 kopanci som strácala vedomie a videla len čierno...

☺☺☺☺☺

„Ty si strašný kokot, Harold" počula som hlasy, pomaly som otvorila oči a poobzerala som sa po miestnosti „Aha, žije neviem čo riešite ?" hnusne povedal Harry „Aj tak si kokot,nič sa na tom nemení" povedal tuším Leeaym. Leeaym prišiel ku mne, myslela som si že mi ide dať facku alebo niečo také tak som privrela oči. On ma pohladil po líci „Neboj sa ja ti nič neurobím, zatiaľ" posledné slovo povedal potichu ale aj tak som ho počula. „A teraz vstaň" pokúsila som sa postaviť,išlo to ťažko strašne ma bolelo brucho. „Harold,odnes ju do kúpeľne nech sa osprchuje !" povedal prísne Leeaym „Ok" chytil ma za ruku a ťahal ma za ním. Keď sme prišli do kúpeľne tak ma sotil „Vyzliekaj sa!!" skríkol, „A-ale ja sa nechcem pred tebou" povedala som po tichu

♦♦Pohlad Harry-

„Vyzliekaj sa !!" skríkol som na ňu. „A-ale ja sa nechcem pred tebou"  povedala po tichu, skoro nezrozumiteľne. „Boha videl som viac nahých žien než ty si videla za celý život chlapov tak nerob cecky a vyzliekaj sa !!" už mi tá malá špina žerie nervy. Pomaly si vyzliekala tričko „Pridaj nemáme na to celý deň" skríkol som „Alebo ti pomôžem ?" dodal som. Hneď pridala na tempe a o nejakú tú minútku bola vyzlečená. Obzrel som si ju od hlavy až po päty a odišiel z kúpeľne nech sa osprchuje.

♦♦♦♦Pohlad Zoe-

Rýchlo vojdem do sprchy a osprchujem sa. Keď sa osuším vrátim sa s uterákom, ktorý je obmotaný okolo môjho tela, do izby. Uvidím Harryho ležiaceho na posteli.Keď si všimol, že sa na neho pozerám usmial sa. „Tu máš tričko" ukázal na tričko,ktoré je hodené na posteli. „Ďakujem" pokúsim o malý úsmev. Harry sa otočí aby som sa mohla prezliecť. Rýchlo zo seba zhodím uterák a prezlečiem sa do trička a šupnem sa pod perinu. Harry sa otočí  na mňa a dá mi malú pusu,ktorú mu oplatím. „Si sexy v mojích veciach" zachrapčí. Usmejem sa. „Harry ja už chcem spať, mohol by si zhasnúť ?" prikývne. Keď zhasol začal ma hladkať po chrbáte až som zaspala.

 bola som veľmi prekvapená že na predošlej časti bolo 5 vote aj keď som chcela iba 3 vážne si toho vážim <3 ak chcete dalšiu čásť 4vote+ ;)) :D

-Stylerka-

Mafian (Harry Styles FF Sk)Where stories live. Discover now