16.part

761 65 2
                                    

Hrnuli sa mi do oči slzy.Stála som s Lukom pred nejakou rozpadnutou budovou a čakala som na toho chlapa.A najhoršie na tom bolo ,že som bola oblečená ako kurva."Miláčík neboj sa ,iba si spolu užijete."stlačil mi zadok.

Videla som prichádzať biele auto.Čakala som, že nejaký mafián alebo vrah bude mať čierne auto ako Harry a Luke.

Vyšiel z auta čierno-vlasý chalan s modrými očami.Mal na sebe čierne rifle a biele tričko.Na vlasoch mal okuliare.

"Čau,no čo pre mňa máš?"opýtal sa čierno-vlasý chalan Luka.Luke ma strčil dopredu a ukázal na mňa."No sexy je to sa nedá poprieť.Tak koľko za ňu chceš?"obzeral si ma ten čierno-vlasý" 5-tisíc a môžeš si s ňou robiť čo chceš"navrhol Luke"Beriem"vytiahol si peňaženku.Kto kurva nosí 5,000 v peňaženke.Podal Lukovi peniaze a pozrel sa na mňa.Chytil si ma za ruku a ťahal ma niekam zo sebou.

Prišli sme do nejakej miestnosti, kde to vyzeralo katastrofálne.Bolo tu jedno rozbité okno a v strede izby stará postel."Ako sa voláš,babe ?"tlačil ma ku posteli."Z-zoe"ticho pípnem."Krásne meno"drgne do mňa a ja spadnem na posteľ.Posteľ zavrzga."Ď-ďakujem"začne ma bozkávať po krku.Začnu mi s oči tiecť slzy."No tak babe,neplač."začne mi sať kožu na krku."Prosím prestaň"zašepkám."Ani náhodou,zaplatil som si za teba tak si nemysli ,že ťa len tak nechám."poťahá ma za vlasy a naďalej sa venuje môjmu krku.Zajtra tam určite budem mať minimálne 10 cucflekov."Prosím!"zašepkám"Nie" tlačia sa mi do očí nové a nové slzy."Harry."poviem potichu skoro nezrozumiteľne.Čierno-vlasý chalan sa na mňa pozrie."Harry ?Kurva"zamrmle"Ty si Zoe, tá čo chodí s Harrym"prikývnem "Do riti" vytiahne si mobil s vrecka chvíľku v ňom niečo hľadá a potom si ho priloží ku uchu.

"Harry,našiel so Zoe" vykríkne do mobilu.

"Nie,neklamem"

"Počkaj dám ti ju"

Podal mi mobil.Ja som mu ho chcem zobrala z ruky a priložila ku uchu."Harry"rozplačem sa."Zoe,miláčik"-"Harry"--"Miláčik kde si idem pre teba"--"Ja neviem"--"Daj mi Derecka".Podala som Dereckovi mobil.

Pohlad-Harry

Dereck mi nadiktoval adresu kde sú.Rýchlo som ho zložil.Zobral som si zbraň a Rýchlo som išiel do auta.

Keď som došiel na miesto videl som 5Sos gang.Momentálne ľutujem že som si nezobral chalanov. Alebo.Vytiahol som mobil a vytočil Liamove číslo."Liam,už viem kde je Zoe, prosím príď na ulicu kde sú sklady vieš ktorú myslím" povedal som Liamovi."Hneď som tam"

O 5 minút som tu videl prichádzať Liamove auto.Zaparkoval pri mne.Otvoril som dvere od auta a vyšiel s neho.Počkal som na Liama než výjde videl som že prišli aj chalani.

S chalanmi sme sa dohodli že Liam si vezme na starosť Luka,Zayn Caluma,Niall Asha,Zayn Miachaella a ja pôjdem za Zoe.Chalani sa zozadu nenápadne rozbehli za nimi.Ja som rýchlo išiel za Zoe,vošiel som do tej hnusnej starej budovy a bežal som hore po schodoch.Keď som vyšiel na poschodie s izbami tak som zamieril do prvej izby.Nič.Išiel som do druhej,stále nič.Do tretej,nič.Vošiel som do 4 a videl som Zoe ako plače a upokojuje ju Dereck.

Pohlad-Zoe

Počula som ako sa otvorili dvere.Pozrela som sa smerom kde sú a bol tam Harry."Harry"rozbehla som sa za ním"Zoe"objal ma

Pôvedne som chcela aby bola dlhšia ale nechcelo sa mi :DDD

 Túto časť venujem SUNY LOULI .Ďakujem za krásny komentár :3 :) a ešte Dˇakujem za další krásny komentár Melody_Edwards :3

23vote1comment a bude ďalšiaa :3 :D

-Stylerka-

Mafian (Harry Styles FF Sk)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon