10.časť

852 58 3
                                    

"Zoe,vstávaj je ráno!"snaží sa ma takto zobudiť už asi 10 minút ale mne sa nechcú otvoriť oči tak sa tvárim,že spím."Ja viem,že si hore,vstávaj!" schovám si hlavu pod paplón."No ako chceš"

Harry si ma prehodí cez plece a beží so mnou niekam."Ty kokot,pusti ma!"

"Si normálny,dopiče!"

Zrazu ma hodí do sprchového kútu a pustí na mňa studenú vodu."Ty buzerat,vyjebaný o čo sa kurva snažíš ? jebe ti?" kričím a vybehnem zo sprchy."Ty si strašne jebnutá hlava,daj sa liečiť,toto nieje možné aby bol niekto taký prijebaný." dávam si dole zo seba studené pyžamo a pri tom na neho kričím."Chováš sa ako keby si bol vyjebaný zo života" On ma chytí okolo pásu"Zoe,toto nieje možné,že sa niekto naserie kvôli takejto blbosti veď trocha kľúdni"

Otočím sa na neho a plesknem mu."Dopiče,nehovor mi,čo je možné a čo nieje,chováš sa ako keby si bol vyjebaný zo života."

Pohlad-Daisy (Mama Zoe)

Už asi pol hodinu počujem dupanie z horného poschodia a krik.Harry mi je veľmi sympatický chlapec,som raza že s ním moja Zí chodí.Postavila som sa s postele a idem do Zíinej izby. Po otvorím dvere a vidím ako Zoe nadáva Harrymu a je celá mokrá a on sa smeje na jej posteli.

Pousmejem sa nad nimi a zatvorím dvere a idem chystať raňajky.

{}{}{}{}{}{}{}{}Ràno

Pohlad-Zoe

Potom,čo som sa osušila tak som išla do kuchyne a uvidela som mamu ako pije kávu a je na mobile."Dobré ráno,Zoe"položila mobil na stôl a pozrela sa na mňa "Aj tebe,mama"išla som pri kuchynskú linku a postavila som vodu na čaj."Harry tu ostal cez noc ?"upierala na mňa jej nepríjemný pohľad "Áno ostal,snáď ti to nevadí ?"spýtala som sa jej."Nie"povedala milo"A kedy odíde?"napila sa z kávy"Veď si ho pozvala na obed,tak asi niekedy po obede"odkrojila si z jablka a dala si ho do úst"Som rada,že ostane aspoň ho viac spoznám"dožujem jablko."Mama ty asi nevieš kto to je,čo ?"zavrtela hlavou "Hovorí ti niečo meno Harry Styles ?"vyzerala celkom zadumane až z nej vyšlo"To je on,ten milý chlapec s menom Harry?"spýtala sa ma "Áno,je to on !"zaliala som si čaj.

······

Potom,čo som sa dorozprávala s mamou som išla hore.Keď som otvorila dvere uvidela som  Harryho ako sa hrá s mojím mobilom."Harold !"položila som čaje na stôl a skočila po ňom.Snažila som sa mu vytrhnúť môj mobil z ruky ale stále nič."Aká si tu sexy !"ukáže mi fotku kde som ja.V Tom momente mu vytrhnem mobil s ruky a hodím ho na zem."Debil!Inak dnes musím isť do školy,odvezieš ma ?"Zleziem z neho a začnem sa chystať"Pred necelou minútou som bol DEBIL a teraz ťa mám zaviesť do školy ?"zvýraznil slovo Debil"No aký si ty šikovný chlapec,že si na to prišiel sám"navliekam sa do kvetinkových šiat."Zapni!"otočím sa chrbtom na Harryho.Zapol mi šaty a ja som si už česala vlasy"Si taká prirodzená"zašepká mi do ucha "Um,ďakujem" poviem jednoducho"A vstaň ideme !"

»»««»»««»»«»»

Sedím s Harrym v aute a čakám kedy ma odvezie do mučiarne.S Harrym sme sa cez cestu vôbec nerozprávali.Keď Harry parkoval tak všetky oči žiakov boli na Harryho aute.Keď som išla vystúpiť s auta tak som zahliadla tú kurvu Miley."Počkaj odprevadím ťa"povedal Harry a vystúpil s auta.Ja som vystúpila tiež.Všimla som si Miley ako smerovala k Harrymu.

#####Pohlad-Harry

Pozeral som sa ako niaka baba smeruje ku mne.Mala vyholené vlasy a oblečená bola ako kurva."Ahoj,nechceš sa ísť zoznámiť?"začala so mnou flirtovať."Nie.A ak dovolíš"odstrčil som ju odomňa "Mám tu priateľku"Vyvalila na mňa oči."Tú chuderu ?Haha tak veľa šťastia,stavím sa ,že ti ešte nedala."vysmiala sa Zoe do oči,ona sklopila zrak "Spal som s veľa ženami aj s kurvamy a ako si ty, a ak mám povedať pravdu ona bola z nich najlepšia"odfrkol som a pobozkal Zoe.

Pohlad-Zoe

Keď Harry odišiel tak som išla do triedy ale zastavil ma Luke a spol."Kam ideš ?"otočil ma tak aby som sa mu pozrela do oči "Do triedy"

PÍSANÉ NA MOBILE PREPÀČTE ZA CHYBY 18vote bude dalsia
-StylerkA-

Mafian (Harry Styles FF Sk)Where stories live. Discover now