10.časť

941 60 1
                                    

Hneď ako sme prišli do izby,zvalil sa na moju posteľ "Áno,môžeš si ľahnúť na moju posteľ, nabudúce sa ani nepýtaj.."ironicky na neho mrknem.

Stiahne ma za sebou na posteľ a dá mi pusu."ten úžasný pocit keď viem že mi patríš,ľúbim ťa." dá mi pusu na čelo a ide smerom dole až mi ju dá na pery"Aj ja teba"šepnem mu do pier.

"Pozrime si film"Navrhnem a idem pre notebook"Čo chceš pozerať  ?"medzi tým zapínam počítač"Porno"povie jednoducho"Pozri si ho sám,dám mu notebook."Ok"zoberie si ho,ja si zatiaľ dám pyžamo.Už počujem vzdychy nejakej  ženskej "Ty si debil,ja som si myslela že to hovoríš zo srandy"dala som si na seba kraťase"Si si len myslela"

"Harold vypni to !" zoberiem mu z ruky notebook a dám ho na stolík"Héj teraz malo ísť do toho najlepšieho!" hodí na mňa smiešny ksicht."Debil! poď už spať"otočím sa mu chrbtom.

"Choď už aj ty spať" vpoviem potichu"Ale ja nechcem,poď sa rozprávať"Objíme ma zozadu."A o čom sa chceš akože rozprávať ? " otočím sa hlavou k nemu,že mu pozerám do očí"Neviem,daj nejakú tému."

"Vieš čo máte vy chlapi blbé,že keď ste nadržaný tak sa vám postavý ale my baby, na nás to neni ani  len trošku poznať"zasmejem sa "No nad týmto som ešte nerozmýšľal "povie zamyslene"No tak ty rozmýšľaj a ja idem spať,pretože som unavená." 

 "Nie,ešte sa rozprávajme"

"Prvý a poslednýkrát,dobrú noc !" otočila som sa mu znova chrbtom,"no dobrú noc."Povedal,viac som už nevnímala lebo som pomaly a postupne zaspávala.

TWL Prepáčte že je taká skurvene krátka ale píšm nový príbeh :D Určite je v tejto časti veľa chýb prepáčte zajtra pridám 2 časti.

14vote a bude dalšia

-Stylerka-

Mafian (Harry Styles FF Sk)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon