-Noriu valgyt. Jin, iškepk blynų! - pradėjo kaip mažas vaikutis zyst Jungkook, tik vos grįžus namo.
-Ne, nu aišku, kam daugiau daryt valgyt, išskyrus mane. Juk moterų namuose nėra, - žvilgtelėjo į mane Jin.
-Nėra, kur tu tokią matai? Aš irgi noriu blynų, - patapšnojau Seokjin per petį ir nuėjau į kambarį persirengt.
-Ji jau per nagla. Pagausiu aš tave! NICKOLSON - GAUSI IŠ KEPTUVĖS! - burbuliavo iš apačios Jinie.
Juokdamasi nuėjau persirengt į kambarį. Nusivilkau nepatogias kelnes, kurias pakeičiau į daug patogesnes, nusivilgau gražius marškinukus ir likau tik su liemenuku. Atsidariau spintą ir ieškojau, ką persirengt.
Staiga šiltos rankos iš nugaros apglėbė mano juosmenį ir šiltos lūpos švelniai pakštelėjo man į skruostą.
-Išgąsdinai mane, - pasakiau pasukus galvą link Hobi veido pusės.
-Šiandien atrodei nuostabiai, - šnibždėjo jis, bučiuodamas man kaklą.
Nuo tokio jo poelgio pašiurpo visa oda ir kūnu bėgiojo švelnūs šiurpuliukai. Aš atsisukau į jį ir apsikabinau per juosmenį.
-Ne, jūs šiandien atrodėt nuostabiai, - pasakiau ir pakštelėjau jam į lūpas.
Hoseok nusišypsojo šilta, didele šypsena, kuri išspaudė ir manąją.
-BETTY, ATEIK, JIN IŠKEPĖ BLYNŲ! - linksmai per visą namą surėkė Kookie.
-Paleisk, man reikia apsirengt, - pasakiau Hobi.
-O jei nepaleisiu? - atšovė jis.
-Na, tada šitą vaizdą be bliuskės turėsi dalintis su kitais. Pasirinkimas tavo, - rimtu veidu atsakiau.
-Gerai, renkis. Einu valgyt, - vaidindamas piktą paleido mane Hoseok.
Aš greit apsirengiau pilką, šiltą, ilgom rankovėm bliuskę ir pasivijus Hobi, įsikibau jam į ranką.
-O Dieve, vėl jie susikibę rankom, - pasišlykštėjęs tarė Yoongi.
-Um, Yoongi, ne tu laikai mano ranką dabar? - pasakė Jimin.
-TU GALI BENT KARTĄ PATYLĖT?! - sušuko jis ir visi pradėjo juoktis.
-Imk, - pažėrė lėkštę su blynais Jin.
-Ačiū, mano geriausias ir mylimiausias pasauly kepėjau, - nubėgau ir apsikabinau jį.
-Pff, su apsikabinimu neišsisuksi. Vakarienę darysi tu, - davė man spriktą į galvą Jinie.
-Nu gerai... - atsidusau.
-Padėsiu, kad neapnuodytum mūsų, - šovė jis man nusisukus.
-Gerai, - išspaudžiau šypseną ir pasiėmus blynus nuėjau atsisėst ant sofos prie Jungkook.
-Duok man vieną, - pasakė Kookie ir paėmė du blynus iš mano lėkštės.
-Jungkookie, tu kiek klasių baigęs? - paklausiau.
-Nu nepyk... - pradėjo mielai trintis prie manęs.
-Gerai, gerai. Ką per televizorių rodo? - paklausiau.
-Kažkokį filmą. Bet jau baigiasi, - atsakė Jungkook.
-Kookie, įjunk kokį siaubo filmą, - paprašė Yoongi.
-Bijosiu aš, - kumštelėjo Yoongi į petį Jimin.
-Ne mano bėdos, - atšovė jis ir atėjo prie mūsų.
-IR KODĖL BŪTENT JIS MAN TURI PATIKT? - pyktelėjęs suburbėjo Jiminie.
-Nu nes tu durnas. Kam jis gali patikt? - ramiu balsu pasakė Jungkook ir po šitų jo žodžiu Yoongi jį nuspyrė nuo sofos.
-Koki filmų pasiūlymai? - paklausė Tae ir pradėjo eit prie sofos.
-Man irgi įdomu, - Namjoon taip pat patraukė link mūsų.
-Ponaiti Kim Namjoon, nedrįsk kelt nei vieno žingsnio iš virtuvės ir man nepadėt su maistu, nes jei išeisi, prižadu - pamirši, kokioj grupėj tu randies! - piktai pagrąsino jam Jin.
-Jinie, relax, my love... - savo anglų žiniom pasigyrė Joonie ir priėjęs prie jo, pakštelėjo jam į žandą.
-Tu jungsi filmus, ar ne? - paklausė Yoongi Kookie.
-Jau, jau, - atsakė Jungkook ir visi pradėjo rinktis, ką žiūrėt.
-Ū, šitas atrodo įdomus, - entuziastingai sušuko Tae.
-Na jau ne, per baisus paveiksliukas, - pasakiau.
-Pritariu, Bett, - tarė Jimin ir priėjęs prie manęs, prisiglaudė.
-Nu gerai, mergaitės, jūs būkit susiglaudę iš žlumbkit. Jungkook, junk šitą! - sušuko Yoongi ir Tae pritardamas jam, sušuko.
Mes susidairėm su Jiminie ir užsiklojom dekučiu. Aš įsikibau jam į ranką, o jis padėjo savo galvą ant manosios.
Tae atsisėdo su Kookie ant kitos sofos, Namjoon su Jin atnešę maistą sėdo ant žemės, Yoongi sėdo šalia Jimin, o Hobi - šalia manęs. Hoseok, pamatęs, kad aš nepaleisiu Jiminie, pasakė:
-Yoongi, ateik šalia manęs, man baisuu, - nutaisęs durną veidelį, pasakė.
-Gerai, Hobi, ateinu, - supratęs bairį prie Hoseok nuėjo Yoongi.
Abu apsikabino ir užsiklojo dekučiu. Mes su Jimin pradėjom juoktis. Tačiau nieko ir nekeitėm, taip ir žiūrėjom filmą. Nu gerai. Iki tol, kol Tae neužsimanė į tualetą. 5 minutes. Poto Jimin nuėjo pas Yoongi, o Hobi prisiglaudė prie manęs. Mes susikibom rankom ir aš padėjau savo galvą jam ant peties. Hobi švelniai pabučiavo man kaktą.
-Kas rytoj planuos? - paklausiau.
-Rytoj repeticijos, poryt važiuojam filmuotis į interviu, važiuosi kartu? - atsakė Hobi.
-Kelintą interviu? - susidomėjau.
-3 valandą, išvažiuosim 2, - tarė jis.
-Negalėsiu, ryt man paskaitos iki 4... Bet nieko, pabūsiu viena namuos, išsivesiu Yeontan į lauką, - pasakiau ir atsisukus į Tannie, šyptelėjau.
-Nu gerai, kaip nori, - atsakė Hoseok ir pakštelėjo man dar kartą į kaktą.******
-Ugh, geras filmas! - sušuko Jungkook.
-Labai! - sarkastiškai atsakė Jimin, o aš jam pritardama linktelėjau.
-Einu miegot, ryt anksti kelt. Bett, kada tau į paskaitas? - paklausė Yoongi.
- 10. Aš nueisiu, nesirūpinkit, - atsakiau.
-Padarysiu tau pusryčių ryte. Ir išvesk Tannie į lauką, - kaip mama paliepė Jin.
-Labanakt visiem, - nusižiovaudamas ir įskibęs į Kookie ranką tarė Tae.
-Čiau, - atsakiau jam ir paėmus Hobi už rankos nuėjau į kambarį.
-Einu išsimaudyt, - pasakiau Hoseok.
-Gerai, - atsakė jis.
Nuėjau į dušą, pasileidau dainų ir pradėjau praustis. Nejučiom vis pradėdavau dainuot, tačiau greit susivokdavus, nutildavau. Baigus praustis nuėjau atgal į kambarį. Hoseok jau miegojo. Su visais drabužiais ir telefonu rankoj. Jiems šiandien buvo sunki diena. Viską suprantu.
Numoviau jam kojines, megstinį ir kelnes. Užklojau kaldra ir išėmiau iš rankos telefoną. Išjungiau šviesas ir atsiguliau šalia jo.
-Labanakt, - švelniai pasakiau, pabučiavau jam į lūpas ir nusisukau į kitą pusę.
-Labanakt, - staiga atsidūriau šiltam glėbyje.
-Tai tu mane apgavai, kad miegojai? - pyktelėjus pasakiau.
-Faktiškai ne. Pusiau miegojau, - nusijuokė Hobi.
-Tai jau kad nemiegi, bent dantis eik išsivalyt, - pasakiau.
Hoseok pradėjo dirbtinai knarkt.
-Tinginys, - nusijuokiau.
-Bet tavo tinginys? - paklausė jis.
-Nemanau, - šaltai atsakiau.
-Nu gerai tada, - Hobi nukėlė ranką ir nusisuko į kitą pusę.
-Ir aš tave myliu, - pasakiau ir apsikabinau jį už nugaros.
-Aš tavęs ne. Miegok, - pasakė Hoseok ir nusijuokė.
-Labanakt, - sukaupus paskutines jėgas, ištariau.
-Labanakt, - atsakė Hobi ir po kiek laiko užmigau.********
2 dalis is up! Tikiuosi, patinka. Nepamirškit komentuot ir vote'int!
Ir...tuoj prasidės dramos...
As always, luv u all💜🌍
YOU ARE READING
Gyvenimo mainų programa 2 /BTS//FANFICTION
FanfictionBetty Nickolson istorija tęsiasi. Kaip jai seksis universitete. Ar ji išsaugos draugystę su BTS? O gal Hoseok pakeis kažkas kitas?..