5 dalis.

292 29 21
                                    

Po paskaitų nuėjau į kavinukę pavalgyt, nes prieš paskaitas suvalgiau tik Jin mašinoj rastą saldainę.
Pasiėmiau šiltos sriubos ir puodelį kavos.
-Kažkas į paskaitas vėlavo? - mirktelėjo man Markas ir atsisėdo prieky manęs.
-Taip, bet...iš kur tu žinai? - paklausiau įtariai.
-Na, aš...ai, šiandien važiavau autobusu ir tavęs nebuvo, beje, tu dabar valgai, - pasakė jis lyg meluotų.
-Na taip, tas tiesa, - tariau ir toliau valgiau sumuštinį.
-Kas tave šiandien atvežė? - paklausė jis.
-Brolis, - tvirtai atsakiau.
-Pas jus su vaikinu gyvena brolis.
-Na, tai yra~
-Turiu eit, iki, - pasakė Markas pertraukęs mane ir išėjo.
Kur jis taip greit išėjo? Gal kas nutiko? Na, bet bent išsisukau nuo klausimo.
-Betty, štai kur tu! - atėjo Ela ir pasisveikino su manim.
-Kur tu po paskaitų išėjai? Mes ėjom kartu ir poto tu dingai? - paklausiau jos.
-Na, ištikrųjų aš... Betty, aš mačiau labai panašų vaikiną, kuris bandė mane išprievartaut... Aš jį pasekiau. Nors ne, ten ne jis, ar ne? - drąsino ji save.
-Tai aišku, kad ne. Viskas gerai, Ela, nurimk, - pasakiau jai.
-Žinau, bet... Nu gerai, viskas bus gerai. Tu jau laisva? - pakeitė temą Elizabeta.
-Ne...- atsakiau.
-Ai... - liūdnai tarė Ela.
-...nes eisiu su tavim į kiną, - pasakiau ir nusišypsojau.
-Rimtai? Tu tikrai neužsiėmus? - paklausė Ela.
-Ne. Eime, - tariau ir išsitempiau ją į lauką.
-Koki filmai tau patinka? - paklausiau.
-Visoki, koki tik tu žiūrėsi, - atsakė man.
-Pažiūrėkim romantinį filmą, gerai, - tariau.
-Žinoma! - sušuko Ela ir mes pasukom prie kasos, o vėliau nusipirkom popkornų.
-Jau filmas prasidėjo, tyliai, - pasakiau jai ir abi atsisėdom į vietas.
Filmas buvo nuostabus. Daug romantiškų scenų, kurios man priminė mane su Hoseok... Apsikabinimai, bučiniai, gražūs žodžiai... Pasiilgau viso to. Hoseok su vaikinais dirba, o aš mokausi. Noriu būt su jais, kaip vasarą, bet negaliu... Aš mokinuosi, o jie keliauja po turą. Toks mūsų gyvenimas dabar. Negali visada būt tobula ir taip, kaip tu nori. Šiandien vakare grįšiu ir padarysiu Hobi staigmeną - paruošiu vakarienę terasoje dviem žvakių šviesoje.
-Hoseok, kada šiandien grįši namo?
-Turėčiau apie 10 val. Ar kažkas negerai?
-Ne, viskas puiku, tiesiog...pasiilgau tavęs.
-Betty, aš irgi tavęs pasiilgau... Bet dabar nėra lengvas laikotarpis BTS. Tu supranti mus.
-Žinoma. Susitiksim vakare.
-Taip.
-Ir Betty, myliu tave.
-Ir aš tave.
Pasidėjau telefoną, kol Elą nepradėjo erzint mano telefono šviesa.
-Kas rašė? - paklausė ji.
-Vaikinas. Noriu jam padaryt romantišką vakarienę, - sušnibždėjau ir nusišypsojau.
-Kokia tu romantiška... Na gerai, filmas baigėsi, eime, padėsiu nusipirkt, ko reikėtų, - tarė ir išsitempė mane iš salės.
-Taip, tau reikia...žvakių! Ir vištienos! O, koks vynas! - su entuziazmu šokinėjo Ela.
-Kaip manai, patiks jam staigmena? - sunerimus paklausiau.
-Tikrai TAIP! - sušuko ji.
Aš vaikščiojau po parduotuvę ir rinkausi ingrendientus vakarienei. Iškepsiu skanią, traškią vištieną.
Kas dar galėtų jį nustebint? Gal dovana? Ne. Šokis? Irgi ne. Kažkas erotiško?.. BETTY, SUSIIMK.
-Eime, sakei, kad jis grįš 10, turi spėt iškept vištieną! - paskubino mane Ela.
-Gerai, gerai, - atsakiau.

Vištiena kepa, stalas padengtas, vyno butelis ant stalo, žvakės uždegtos - viskas paruošta! Palauk. Aš su kasdieniniais rūbais. Reikia pasipuošt.
Užsidėjau juodą, ilgą suknelę ir suderinau su pakabučiu ir žiedu, kuriuos man dovanojo Hoseok.
-Jau 10, kur jis? - pradėjau nerimaut.
-Kur tu?
-Jau važiuojam namo. Vaikinai sugalvojo, kad žiūrėsim filmą.
-Gerai, - atrašiau, nors mūsų planai bus šiek tiek kitoki.
-Yoongi, man reikia tavo pagalbos.
-Kas yra?
-Aš ruošiu Hoseok staigmeną - vakarienę terasoj. Gal jūs galit jį kažkaip priviliot į terasą? Ačiū, myliu.
-Bus 5 eurai.
-YOONGI.
-Na gerai, gerai.
-Ačiū, tu geriausias. Myliu.
-Žinau.
-...
-Ir aš tave myliu.

Viskas, girdžiu, kaip jie įsuko į namus.
Stiprūs žingsniai bildena terasoj išklotomis lentomis.
-Kodėl būtent aš turėjau nueit pažiūrėt į lauką, kodėl atsijungė elek~ - bumbėdamas atėjo Hobi, vėliau sustingdamas iš netikėtumo.
-Betty, ką tu čia? - paklausė manęs.
-Na, aš tiesiog norėjau tau padaryt staigmeną, nes~... - mano žodžius nutraukė stiprus bučinys.
-...pasiilgau tavęs, - pabaigiau sakinį, kai šiltos lūpos išlaisvino manąsias.
-Vau, kaip viskas kvepia. Tu čia pati kepei?! - iš nuostabos negalėjo patikėt manim Hoseok.
-Taip, nejaugi Jin? - nusijuokiau.
-Gerai, valgom, aš labai išalkau, - pasakė jis, kai pradėjo pjaut vištieną.
-Ačiū, - pasakiau, kai įdėjo šiltą, sultingą vištienos gabaliuką man į lėkštę.
-Vyno, madam? - paklausė manęs Hobi.
-Neatsisakyčiau, - atsakiau.
-Nu, ar skanu? - paklausiau Hoseok, kai pirmas vištienos gabaliukas palietė jo lūpas.
-Pasaka, - atsakė jis ir greitai čiupo antrąjį kąsnelį.
-Beje, aš tau sakiau, kad šiandien atrodai nuostabiai? - baigdamas kramtyt tarė Hobi.
-Na ne, jau būčiau įsižeidus, jei dar būtum delsęs, - atsakiau.
Hoseok nusišypsojo ir toliau kirto šiltą vištieną.
O vakaras nuostabus. Šiltas, ramus, tobula atmosfera šiai akimirkai.
-Eime ant supynių? - paklausiau Hobi.
-Žinoma, atnešiu dekutį, - tarė ir nubėgo į vidų.
Aš atsisėdau ant supynių ir gerkšnodama vyną žiūrėjau į žvaigždėtą dangų.
-Prašom, mieloji, atsiremti man į ranką, - paprašė manęs Hoseok, kai atsisėdo šalia ant supynių ir užklojo man kojas.
Atsirėmiau į jo tvirtą krūtinę ir pajaučiau šilumą, apie kurią kartais net nebuvo laiko prisimint ir smagiai pagalvot.
-Kaip aš pasiilgau mūsų, - pasakiau.
-Bet mes matomės beveik kiekvieną dieną ir apsikabinam, bei pasibučiuojam, - sutriko jis.
-Taip, bet aš pasiilgau tų tylių akimirkų kartu, tik dviese, kai niekas daugiau nerūpi, kai tyliai žiūrim vienas kitam į akis, esam vienas kito glėby... Tų akimirkų kartu. Kai atsimenam, kaip mes susipažinom, koks jausmas buvo pirmą kart bučiuotis, jaust vienas kito lūpas... Aš dabar jaučiuosi labai laiminga, Hoseok. Tokia, kokia buvau po pirmo bučinio, po prisipažinimo meilėje, po pirmo šokio, po pirmo prisilietimo... Tai emocijos, kurių niekada gyvenime nenorėčiau užmiršt. Dabar supranti, ką turiu omeny? - tariau.
-Dabar taip. Ir aš to pasiilgstu, bet ne visada tai pavyksta įgyvendint. Mums reikėjo tokio vakaro, šio pokalbio, nes tik toki pabuvimai išlaiko mus tokiais įsimylėjėliais, - pasakė Hobi ir pabučiavo man į galvą.
-Žinai ką - eime pašokt! - atėjo mintis į galvą ir greitai šoktelėjau iš šilto glėbio.
-Nee, Betty... - mykė Hobi.
-Nagi, jau pajungiau muziką! - sušukau ir griebiau jį už rankos.
Smagi, linksma muzika dar pagerino vakaro atmosferą. Hoseok mane suko savo glėbyje, o aš jaučiausi kaip geriausia pasaulio šokėja. Mane užvaldė euforija, juokas, džiaugsmo ašaros. Mes sukomės ir juokėmės, mindžiojom vienas kitam ant kojų, bet nejautėm skausmo. Staiga daina pasibaigė ir pradėjo grot lėta, graži baladė.
-Tai buvo vienas iš smagiausių šokių mano gyvenime! - sušuko Hobi.
-Ir mano! - sušukau atgal ir nusijuokiau.
Lėta muzika nuramino mūsų įsiaudrijusias emocijas ir paliko tik šypsenas ir šiltus žvilgsnius.
-Tu visada tokia graži buvai? - paklausė manęs Hobi, tvirtai belaikant glėbyje ir sukant pagal muziką.
-Na, kiek atsimenu, jo, bet dabar prietema, gal dae gražiah atrodau, - pagalvojau ir abu nusijuokėm.
-Be galo tave myliu, Betty. Tegul šitas vakaras būna priminimas mums, kad laimė yra ir mažuose dalykuose, jei tik būni su mylimiausiais žmonėmis.
Aš žvelniai jam pakštelėjau į lūpas ir atsakiau:
-Žinoma.
Jis man atsakė daug ilgesniu ir aistringesniu bučiniu. Šiltos lūpos švelniai masažavo manąsias, o rankos stipriai laikė apglėbę juosmenį.
Mane išmušė karštis. Aš jo noriu. Dabar.
Besibučiuodami mes nubėgom į kambarį ir bevijami aistros atsigulėm į lovą. Švelnūs jo bučiniai bučiavo man lūpas, vėliau skruostus, kaklą. Šilta ranka švelniai leidosi mano kūnu ir malonūs šiurpuliukai perėjo per kūną.
Jis mano. Aš jo. Ir šiandien mes tai puikiai žinom.

******

EHEM. Tai šiek tiek veiksmo reikia, ar ne?
Štai dar viena dalis. Ir turiu klausimą - ar jums būtų įdomu paskaityti mano mintis? Galvoju pradėti kelti savo "thoughts". Tai būtų atskira knyga, kurioje būtų įvairios mano mintys įvairiomis deep temomis lietuvių bei anglų kalba. Ar būtų skaitančių? Komentuokite komentaruose.
As always, luv u all 💜🌍

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Aug 12, 2019 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Gyvenimo mainų programa 2 /BTS//FANFICTIONTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang