Két nap telt el de, telhetne akár húsz is. A napok összefolynak, az idő elfolyik, mint azon a Dali festményen. Talán a depresszióm dolgozott meg, mint egy megrágott, kiköpött inat, de az is lehet, hogy öregszem és semmi több. Ez az élet rendje és az ember elkezd összefolyni az élettel, amit él. Két nap és ezalatt azt mondta a Nő, hogy nem vagyok férfi, két nap és ezalatt rájöttem, hogy engem kerülnek a nők. Vagy kurva nagy véletlenek történnek itt szépen, vagy igazuk van mindegyiknek. Nem vagyok férfi, csak mert kardot forgatok, csak mert edzek, csak mert dolgozom, csak mert írok, csak mert olvasok, csak mert kézműveskedem, kibaszott ügyetlenül amúgy, nem vagyok férfi, csak azért mert szakállam, csak azért mert gyerekeket nevelek, csak azért mert virilis vagyok, csak azért mert...hiába, nem vagyok férfi, ha víz vagyok, nem pedig kőszikla. Mert én az életem úgy élem, mint a víz, számomra nincs akadály, mert minden körbefolyok és megkerülök és töretlen élem az életem, ahelyett, hogy férfimód szembenéznék vele, megakadva. Tán ezt látja a környezetem, hogy a Buddha mocska bennem ragadt, minden, amit ő jól csinált én rosszul csinálom? Amitől ő megvilágosodott, attól én leszarom, amit Bruce Lee mondott, be water my friend, azt én bemocskolom a fellengős amőba hozzáállásommal. A kibaszás ott kezdődik, hogy én, az egomán fasz úgy gondolja, hogy jól csinálja, én az utolsó pökhendi ragaszkodik a modusz operandihoz, hogy én, én ,én, utánam a szemeteskocsi, s utána megint én.
Mert az én sosem kerülhet ki a képletből, mert ha én nem vagyok, akkor nem érezhetem magam csökkent értékűnek, ezért mindenképpen lennem kell, változatlanul. Ez a folyam se más, mint önmagam fényezése, hey look at me i'm fuckin honest and stuff. Hánynom kellene, de mióta szemüvegem van, nincs hányingerem, s mióta tudom, hogy gluténérzékeny vagyok és elkerülöm a sört és a whiskeyt azóta a piától se vagyok rosszul. Kibaszás. Szóval no women no cry, ahogy egy kliensem mondaná, vagy ahogy én mondom éppen és másra kenem. Nesztek, kibaszott bölcsesség, megint nézhetem pár napig, hogy miafaszvan.
YOU ARE READING
Szabad gondolatok jegyzéke
Non-FictionKíváncsiak vagytok mi van egy pszichológus hagyományörző író fejében? Én is. Gondolatok mindenféle tudatos kontroll nélkül, ahogyan kijön. Csak helyesírás és központozás javítva. Vagy még az se. Minek.