Észrevettem, hogy hülyén írom a dátumot, de hát így irja it a laptopomon, hát nem akarom megerőltetni magam, hogy átirjam. Szóval
Jól vagyok, a faszomba is jól vagyok. Hogy megy ez? Most akkor mi van? Utálom a mániás depresszióm nagyon király?
Nem ennyire vészes a helyzet, been there, done that, and i miss the bastard. De hát nem úgy van az, mint volt régen, most maradt az egykedvűség, amit csak olykor tör meg a tör meg nyomorúság, vagy a királyság, a fenébe, ez most úgy hangzott, mint valami béna rapszöveg.
Tudjátok mi a baj ezzel? Mármint, hogy jól vagyok? Az, hogy nem vagyok jól. Egy öndestruktiv, utolsó lator bújik meg bennem, amit a következetesség, a megfontoltság, számítás és tudatosság börtönöz be. Haha, milyen keménynek tűnök, mi? Nagy lófaszt, mindez semmi másból, csak félelemből és gyávaságból, mert még ahhoz is túl nyomorult vagyok, hogy kiéljem, ami bennem van. Amikor pedig sikerül, akkor éjjel háromkor könyörgöm magamnak, hogy csináljak már valamit, vagy feküdjek le, vagy menjek el, de ne ugyanazt a faszságotsemmiséget,hülyeséget újraésújraésújra...
Félek az a lator lenni, aki lenni szeretnék. Nem merek. Most latornak nem csak a kicsapong szexuális életet értem, nem CSAK. Minden gonoszság, minden nyomorúság. Verekedni akarok. Geci lenni. Aljas és szemét, berúgni reggel és nem józanodni ki három hétig és csavarogni és kihasználni embereket és...
És meg tudom tenni? Fenéket. Bármennyire rosszul is legyek, bármennyire is vágyjak, hogy felelőtlen legyek és szemét, úgysem tudok az lenni. Mert nekem elvek kellenek, meg babám faszák.
Csak akárhogy is...jól vagyok. Ülök a balkonon, szívom a cigit, érzem, hogy jól vagyok és hogy hánynom kell és felteszem akérdést, hogy lég magas-e a négy emelet. MErt annyira jól vagyok, hogy belülről, mint egy keresztbe elnyelt fogpiszkáló széjjelbasz az egész.
Szóval jól vagyok. Sokat haladtam. Tettem, vettem, mosogattam. Jó fiú voltam és elfütyültem, hogy
"if I had a dollar, for every time,
I repented the sin, and comit the same crime,
I would sit on top of the world todaaaaaay"
vagy valami ilyesmi.
YOU ARE READING
Szabad gondolatok jegyzéke
Non-FictionKíváncsiak vagytok mi van egy pszichológus hagyományörző író fejében? Én is. Gondolatok mindenféle tudatos kontroll nélkül, ahogyan kijön. Csak helyesírás és központozás javítva. Vagy még az se. Minek.