WTFWTF
Ma találkoztam a Nagy Emberrel és hátramaradtam, had menjenek oda elé a buzgók, hogy fogjanak kezet vele. Én majd, ha lesz ideje leülni velem egy pohár borra, elbeszélgetek vele.
Mert kiköböztem, hogy az embereket mindig mozgatja valami, engem a társadalmi státusz mozgat leginkább, azt akarom, hogy meghallgassanak, szeressenek, fontosnak tartsanak, s akkor less annyi pénz meg pina is, amennyi ínségtől elegendő.
Mert ma azt mondták ügyes vagyok én meg vigyorogtam, mint a fakutya, de azt is mondtam, hogy három nagy mulasztásom van az életemben: hogy nem lettem katona, nem lettem tűzoltó és hogy nem mentem három tizenötödik századi török gályát építeni, amikor lehetőségem volt rá.
Az utóbbit magyarázni sem kell, de hát ha kellene se magyaráznám, me unom. De azért azon elgondolkodtam, hogy miért az első kettő, pont mikor olvasom Junger könyvét, ami nem romantizálja különösebben a háborút. Leírja, hogy egy csőbe pisilnek, hogy alvás közben meglövik őket, hogy szarni is sprintelve mennek snipertűz közepette. Kinek kell ez? Egy hajszál választott el attól is, hogy 170ezer forintért égő épületekbe rohangáljak be, s Isten a tanúm rá, megtettem volna, isten a tanúm rá, most is megtenném, isten a tanúm rá, hogy a halál szájában akarok táncolni. Meg akarok halni? Lehet. Élni akarok? Talán. A kettő között viszont állni igencsakigencsak akarám. Hehe, milyen vicces voltam.
Nem tudom, ma beszéltem valakivel arról, hogy egy mókuskerék az élet és csak a festék más, hát nincs az a festék, ami...persze, hogy van az a festék, de kibaszott hamar szárad és lepattogzik, mielőtt beszívhatnák a szagától.
Egy kerék az élet, unalmas, recsegő, olajozatlan kerék, taposómalom és erről csak akkor tud megfeledkezni az ember, ha épp dug, vagy épp a halál torkában van. Voltam már néhányszor, tudom, hogy ott milyen. Ott tisztaság van, nem mint az életben. Még van egy pillanat: a harc, amikor az ember verekedik, ott is tisztaság van. Tehát dugás, harc, halál torka. Ismételjétek utánam, dugás, harc, halál torka.
Dehát akkor mi az élet? A mókuskerék? Vagy a mókuskerékről való feledkezés? Hát gyerekek, ez azért mocskosul ki van találva...
YOU ARE READING
Szabad gondolatok jegyzéke
Non-FictionKíváncsiak vagytok mi van egy pszichológus hagyományörző író fejében? Én is. Gondolatok mindenféle tudatos kontroll nélkül, ahogyan kijön. Csak helyesírás és központozás javítva. Vagy még az se. Minek.