"TAEHYUNG!" Kuulen opettajani vihaisen huudon luokan edestä, joka herättää minut syvästä unesta. "N-niin" sanon unisella äänelläni vieläkin puoliksi nukkuen, samalla katsoen vihaista opettajaa. "Tämä sai sitten olla viimeinen kerta kun nukahdat minun tunnillani, ymmärrätkö!" Opettaja huutaa vihaisesti, muutamien oppilaiden naureskellessa ja loppujen vain seuratessa tilannetta"Seuraavasta kerrasta tulee tunti jälki-istuntoa". Haluaisin vain näyttää keskareita ja haistattaa paskat tuolle nipottavalle tiukkapipolle, mutta koska en jaksa eikä siitä kuitenkaan seuraisi mitään muuta kuin jälki-istuntoa ja luultavasti rehtorin puhuttelu, niin tyydyn vain nyökkäämään ja seuraamaan opetusta, yrittäen samalla pysyä hereillä koko lopputunnin, meinaten silti kokoajan nukahtaa.
Tunnin jälkeen menen ruokalaan, jossa nään parhaan, ja oikeastaan ainoan ystäväni Jiminin. "moi!" Tämä huudahtaa minulle iloisesti samalla hymyillen. "moi!" huikkaan tälle takaisin vilkuttaen, ja menen tämän viereiselle tuolille istumaan.
Juttelemme hetken samalla syödessämme ruokaamme, kunnes nään Yoon-gin ja joidenkin hänen kavereittensa tulevan tänne päin. Samalla Katson ympärilleni ja huomaan epäonnekseni että ainoat vapaat paikat ovat minun ja Jiminin pöydässä. "väistykää idiootit me tullaan tähän istumaan!" tämä sanoo ilkeällä äänensävyllä, ja me Jiminin kanssa väistymme nopeasti ja menemme käytävän tuoleille istumaan ja jatkamaan jutelua kaikesta maan ja taivaan välillä, samalla kuulen Jiminiltä että Yoon-gin paras ystävä siirtyy maanantaina tähän kouluun toisesta koulusta, hänen huonon käytöksensä takia.Yoon-gi on koko koulun suosituin ja samalla ärsyttävin tyyppi, joka vittuilee kaikille ja kaikelle, kaikki opettajat vihaavat häntä, mutteivat voi tehdä asialle mitään sillä suurinosa koulun rahoista tulee Yoon-gin vanhemmilta. Ja asiat luultavasti vain pahenevat maanantaina, jolloin tämän paras ystävä aloittaa tämän koulun käymisen.
(Skip time)
Koulu loppui juuri ja pääsen vihdoinkin viettämään viikonloppua, olen nyt matkalla koulusta kotiin. Jiminillä on valitettavasti tanssi treenit tänään, joten hän ei voinut tulla samaa matkaa kanssani.
Kävellessäni yksikseni kotiin, huomaan yllätyksekseni että alkaa sataa, eikä minulla tietenkään ole sateenvarjoa mukana, joten joudun kävelemään sateessa loppumatkan kotiin. Onneksi en asu hirveän kaukana, ja olenkin jo kymmenessä minuutissa tarpeeksi lähellä nähdäkseni kotini, huomaan samalla että naapurissa oleva hieno iso talo joka on ollut kauan myynnissä on vihdoinkin myyty, mutta olen lyhyestä matkasta huolimatta silti litimärkä sateen ansiosta.Otan avaimet märän takkini taskusta, laitan ne avainreikään ja käännän. Otan ovenkahvasta kiinni, avaan varovasti oven ja otan avaimeni avainreiästä. "oon kotona" huudan samalla laittaen takkini kuivumaan, saamatta kuitenkaan vastausta huutooni keneltäkään, sillä vanhempani eivät ole tietenkään kotona, heillä on paljon työmatkoja nykyään joten olen aika paljon kotona yksikseni, aivan kuten taas tänäänkin. Menen keittiöön vaihdettuani vaatteeni kuiviin ja kuivattuani hiukseni, otan leipäpussista leivän, voitelen leipäni ja menen olkkariin syömään sen. Laitan telkkarin päälle ja alan katsoa animea samalla kun mutustan leipäni ja istahdan sohvalle sohvatyynyjen keskelle.
(Skip time)
Katson vieläkin telkkaria, mutta päätän vilkaista välissä kelloa ja se näyttääkin järkytyksekseni jo 10 illalla. Päätän mennä keittiöön tekemään iltapalaa. Otan jääkaapista jotain satunnaisia ruokatarvikkeita ja alan kokkaamaan jotain. Hetken ruualla temppuilun jälkeen onnistun tekemään jotain joka näyttää yllättäen oikeastaan ihan hyvältä, pitää vielä selvittää päteekö sama makuun. Alan syömään juuri kokkaamaani ruokaa.
Syömisen jälkeen menen suihkun kautta huoneeseeni ja alan tekemään tänään koulusta saatuja läksyjä.
(muutama tunti myöhemmin)
Saan vihdoinkin kaikki läksyt tehtyä ja pääsen nukkumaan pitkän päivän jälkeen, kellokin on jo 01.30, joten otan vaatekaappini perältä yöpukuni, laitan sen päälleni, ja menen nukkumaan sängylleni.
Aamulla herään puhelimeni ärsyttävään ilmoitusääneen, katson puhelimeni näyttöä ja huomaan ilmoituksen olevan viesti Jiminiltä joten päätän katsoa sen ja vastata.
Jimin:moi Tae!
Tae:
Moi JiminJimin:voitko tulla meille?
Tae:
VaikkaNousen vihdoin sängyltäni ja menen suihkuun. Suihkun jälkeen laitan ensimmäisenä löytämäni vaatteet päälleni, syön jotain jääkaapista löytyvää, nappaan puhelimeni latauksesta, avaimet ja takkini, satun ovesta ulos ja lähden kävelemään Jiminille päin.
Hetken kävelemisen jälkeen saavunkin jo vihdoin Jiminin talon eteen. Soitan ovikelloa ja odotan hetken että Jimin pääsee alas, tulee avaamaan oven ja päästämään minut sisälle. "moi Tae" tuo huudahtaa nähdessään minut."moi" vastaan tälle. "tuu sisälle" Jimin sanoo innoissaan ja siirtyy pois oviaukon edestä päästäen minut samalla sisälle kotiinsa.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kielletty Rakkaus "vkook"
FanficOnko kaikki tuhottu jo edes ennen alkuaan? Onko vielä mahdollisuuksia? Kannattaako edes yrittää? Onko mitään mahdollisuuksia jäljellä? Taehyngilla on vain yksi kaveri Jimin, Hoseokkiin Taehyung tutustuu Jiminin kautta ja näistä tulee myös hyviä y...