"tuu mulla on sulle näytettävää" Jimin sanoo innoissaan ja voiittoo minua seuraamaan häntä. Seuraan Jiminiä tämän huoneeseen jossa näen lattialla pöydän vieressä lojuvat uudet valtavat kaiuttimet, jotka ovat juuri tulleet kauppoihin myyntiin ja maksavat monta tuhatta euroa. "kato mitä mä voitin eilen niistä arpajaisista" tuo sanoo innoissaan, sillä oli eilen osallistunut joihinkin arpajaisiin jossa on satojatuhansia osallistujia. "en ois kyl uskonu et sä voittaisit noi" sanon tuolle yllättyneenä siitä että tuo todella oli voittanut ne arpajaiset. "en mäkään" tuo vastaa hymyillen innostuneesti.
Juttelemme jonkin aikaa kaikesta mieleen juolahtavasta, koulusta, harrastuksista yms, kunnes vilkaistessani kelloon huomaan sen olevan jo niin paljon että minun pitäisi lähteä kotiin, joten sanon Jiminille että minun pitää lähteä, otan tavarani ja lähden kävelemään kotiin päin. Pienen hetken kävelyn jälkeen saavunkin jo tarpeeksi lähelle nähdäkseni kotini muutamien muiden talojen takaa. Huomaan samalla että joku on muuttamassa viereiseen taloon, sillä kävellessäni sen ohi näen jonkun kantamassa laatikoita sisälle taloon. En kuitenkaan kiinnitä asiaan huomiota vaan etsin avaimet taskustani ja pienen hetken etsimisen jälkeen löydän ne ja pääsen vihdoin kotiini sisälle.
Sisälle mennessäni ensiksi heitän takkini naulakkon ja sen jälkeen menen portaat ylös puoliksi juosten omaan huoneeseeni, otan puhelimeni taskusta ja kuulokkeet pöydältä ja rupean kuuntelemaan spotifystä musiikkia.
(Skip time)
Kuuntelen vieläkin musiikkia mutta vilkaistessani kelloon huomaan sen olevan jo paljon yli keskiyön, joten ajattelen että voisin mennä nukkumaan, ensin kuitenkin hakien keittiön jääkaapista jugurtin ja syöden sen samalla kuunnelen vieläkin musiikkia puhelimestani.
Aamulla herään puolen päivän aikoihin, nousen ylös sängystäni, menen suihkuun ja puen vaatteet.
Menen alakertaan, otan lompakkoni ja lähden johonkin kahvilaan saadakseni syötäväksi jotain. Kiertelen ympäriinsä hetken, kunnes löydän sopivan kahvilan jonka kohdalla pysähdyn ja menen sisälle. Ostan kahvin ja sämpylän ja menen pöytään istumaan ja syömään sämpylääni ja juomaan kahvia.
Hetken istuskelun jälkeen huomaan hoseokin, Jiminin kaverin jonka kanssa olen myös itsekin muutamaan kertaan jutellut. Huomaan tuon tulevan kohti pöytää jossa istun ja vilkuttavan. Katson taakseni katsoakseni onko siellä joku jolle hoseok vilkuttaa, mutta yllätyksekseni huomaan että takanani ei ole ketää, joten tuon täytyi vilkuttaa minulle. "moi" tuo sanoo iloisen kuuloisesti. "onks tää paikka vapaa" tuo sanoo samalla osoittaen kahden hengen pöydän toista päätä. "on" vastaan hymyillen. Tuo istahtaa minua vastapäätä olevalle tuolille ja alkaa kertomaan kaikesta mahdollisesta, ja minä vain nyökkäilen samalla kuunnellen. "kuuliksä jo siitä että huomenna Yoon-gin paras ystävä siirtyy meidän kouluun?" tuo sanoo jossain kohtaa. "joo Jimin kerto" vastaan, ja hoseok rupeaa kertomaan kaikesta mitä Yoon-gin paras ystävä, tuon puheista pätellen nimeltään ilmeisesti Jungkook, on tehnyt entisessä koulussaan.
أنت تقرأ
Kielletty Rakkaus "vkook"
أدب الهواةOnko kaikki tuhottu jo edes ennen alkuaan? Onko vielä mahdollisuuksia? Kannattaako edes yrittää? Onko mitään mahdollisuuksia jäljellä? Taehyngilla on vain yksi kaveri Jimin, Hoseokkiin Taehyung tutustuu Jiminin kautta ja näistä tulee myös hyviä y...