3

362 17 13
                                    

,,Nepodíváme se na nějaký film?" navrhla jsem.
,,Jo, klidně ale nějaký horror!"
,,Ok najdu nějaký" uchechtli jsme se.

Leželi jsme vedle sebe, občas když byly scény které byly úplně "hrozné" ječela jsem a u toho se namáčkavála k Jungkookovi. Oba jsme se tomu vždy zasmály.

Někdo začal klepat na dveře ale my tomu nevěnovali pozornost. Až když jsme viděli mamku od Jungkooka, která se na nás usmívala tak jsme se od sebe vzdálili.

,,Musíme jít" řekla a Jungkook kývl. Šla jsem je doprovodit s mou mamkou ke dveřím a následně jsme se rozloučili. S mamkou jsme šly do kuchyně.

,,Jsou milí" řekla má máma.
,,Jo jo" usmála jsem se.
,,Co jste dělali v tvém pokoji?" začala vyzvídat.
,,Nic nic" uchechtla jsem se.
,,Ale prosím tě" řekla a položila utěrku na troubu mezitím jsem si nalila jablkový džus.
,,Dívali jsme se na film" řekla jsem, měli byste vidět mamku jak z toho byla celá hotová (😂).

,,Ty poslyš...on se ti líbí?" u této otázky jsem se určitě začala červenat a raději se napila. Mamka čekala na mou odpověď jakoby se jí chtělo zasmát.
,,Možná trošičku" řekla jsem po chvíli.
,,Kecáš! Vidím jak se červenáš!" obě jsme se zasmály.
,,Dobře, jo líbí.. zdá se být fajn ale neznám ho ještě tolik..víš, že předtím kluci kteří se mnou byli mě jen využívali"
,,Zlato, ne každý je stejný" přišla za mnou a držela mě za ruky.
,,Uvažuj nad tím" odešla z kuchyně a po chvíli z rohu vykoukla.
,,Fandím vám" řekla, hned zmizla já jen s úsměvem pokývla hlavou do znamení ne(snad chápete:D) a napila se.

Mine ✔️| Jungkook & Lisa (short story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat