Probudil mě ranní paprsek, otočila jsem se k Jungkookovi, ještě spal tak jsem šla do koupelny.
,,Dobré ráno" pozdravil mě Jungkook a zatáhl mě do postele.
,,Dobré ráno" oba jsme se na sebe usmály.
,,Takže už oficiálně jsme pár?" zeptal se mě a chytl mě za ruku.
,,Ano a mimochodem nejsi opravdu slaboch" uchechtla jsem se.
,,Hmm ty taky nejsi špatná" řekl a začal mě líbat, převalil mě že jsem byla pod ním. Rukou mi zajížděl pod triko ale zastavila jsem ho.
,,Nelíbí se ti to?" koukl na mě.
,,Ne to ne..jen měli bychom už vstávat" uchechtly jsme se.
,,Času dooost" pronesl a pokračoval.
,,Tak dobře ale jen půl hodiny" řekla jsem.,,Máš pěkné háro" uchechtli jsme se když jsme došli do kuchyně.
,,Chceš taky jo?" s úsměvem mi začal vlasy rozcuchávat.
,,Neeee!" radostně jsem se zakrývala rukama vlasy do té doby než Jungkookovi začali hrát břicho. Oba jsme se začali smát.Vzala jsem mléko a Jungkook našel lupínky.
,,Nejlepší a nejrychlejší snídaně" řekl Jungkook a já souhlasila. Do toho nečekaně přišla mamka a já se zděsila protože jsem seděla proti ní a Jungkook zády.
,,Mami neměla bys spát?" překvapeně jsem koukala mezitím Jungkook jí pozdravil.
,,Také ti přeji dobré ráno dcerko, kdyby jste nebyli tak hlušní možná bych se neprobrala" řekla unaveně a šla si udělat kafé.
,,Promiň"
,,No a co tu děláš ty?" zeptala se Jungkooka a oba jsme se na sebe nejdříve podívali jestli má říct pravdu nakonec řekl.
,,No víte" nevěděl jak pokračovat a celý znervózněl a začal se škrábat na krku.
,,Počkat..vy dva" ukázala prsty na nás.
,,Jo mami chodíme spolu" řekla jsem. Nejdříve na nás koukala překvapeně.
,,No tak to musím okamžitě zavolat tvé máme" pronesla nadšeně a odešla z kuchyně. Oba jsme se uchechtli.,,Co hlava bolí furt?" zeptala jsem se starostlivě.
,,Ne je to lepší a moc ti děkuju" řekl a před stůl se natáhl pro pusu....
,,Škoda, že už musíš jít" řekla jsem u dveří a přitáhla si ho k sobě.
,,Víš, že bych chtěl zůstat ale musím jít mamce pomoct" řekl a políbil mě.
,,Písnu ti pak, zatím" řekl a ještě mi dal pusu a pak jsem jen sledovala jak se vzdaluje.
ČTEŠ
Mine ✔️| Jungkook & Lisa (short story)
FanfictionTo naše mámy můžou za osudové setkání nás dvou. ---- Omlouvám se za pravopis.