Šla jsem na před až to není podezřelé. Po večeři jsem byla s mamkou od Jungkooka v obýváku na gauči, mezitím co moje byla s Jungkookem od nás kousek a prohlíželi si fotografie. Povídali jsme si různě.
Dívala jsem se směrem na ně, dobře nebudu kecat na něho.
,,Je to fajn kluk" řekla potošeji u mě a já se na ni usmála a otočila k ní.
,,Je moc fajn. Vím, že mi do toho nic není jen ráda bych věděla jestli Jungkook měl v minulosti nějakou holku"
,,Měl, ale bylo to těžké..byla na něm strašně závislá a.." chtěla pokračovat ale přerušil jí.
,,Jdu do kuchyně pro pití chcete taky?" obě jsme řekly ne a pak když odešel pokračovaly jsme v rozhovoru.
,,Víš, to by ti měl říct sám"Chvíli jsem přemýšlela, co by mi měl říct.
,,Na chvíli vás tu nechám o samotě" řekla jeho mamka a Jungkook si sedl vedle mě.
,,Máš milou mamku" řekl a upil ze sklenice.
,,Ty taky ale hodně vyzvídá" oba jsme se uchechtli.
,,Tvoje taky..mimochodem je mi líto tvého táty"
,,Díky, ale je to osud. Co se stalo nevrátím" dořekla jsem a obejmul mě.
,,Mohla bych se tě na něco zeptat?" kývl.
,,Víš, tvoje mamka mi povídala o dívce s kterou jsi byl. Řekla mi, že byla na tobě závislá a pak mi řekla že bys mi měl o tom povědět sám, povíš mi to?"
,,Předávkovala se" hlavu dal do dlaní.
,,A-aa promiň.."
,,V pohodě, nevěděla jsi to. Asi už s mamkou půjdeme, napíšu ti až dorazíme domů"
,,Dobře" řekla jsem a pak jsme se rozloučili.
ČTEŠ
Mine ✔️| Jungkook & Lisa (short story)
FanfictionTo naše mámy můžou za osudové setkání nás dvou. ---- Omlouvám se za pravopis.