1.3

1.6K 190 57
                                    

Buğlem: Eve gittin mi?

Sıla: Evet.

Buğlem: Neden yazmadın?  Eve gidince yaz demiştim.

Sıla: unuttum.

Buğlem: Ee nasılsın?

Sıla: İyi.

Buğlem: Bir şey mi oldu?

Sıla: Hayır sadece çok yoruldum.

Sıla: Biliyorsun uzak mesafe.

Buğlem: Anladım. Uyu istersen.

Sıla: Evet mantıklı.

Telefonu kapatıp komodinin üzerine koydum ve ağlama işlemine devam ettim.

Ondan uzaklaşması ve içimdeki hisleri geçirmeliydim ama nasıl yapacağımı bilmiyordum.

Ne zaman onunla konuşsam içimde bir şeyler oluyordu. Gün içinde sürekli aklıma geliyordu.

Her yerde onu arıyordum ve ne zaman konuşsak içim mutlulukla doluyordu.

Şimdi ise sessizce ağlıyordum. Kendimi kötü hissediyordum.

Sadece uyumaya ihtiyacım vardı. Bir süre bile olsa dünyadan uzaklaşmak güzeldi.

*

Buğlem: 1 haftadır yazmıyorsun.

Buğlem: Ben yazınca da görüldü bile yapmıyorsun.

Buğlem: Bir şey mi oldu?

Sıla: Hayır.

Buğlem: Böyle olman sinirimi bozuyor.

Buğlem: Bir şey olmuş işte.

Sıla: Sadece canım istemiyor.

Buğlem: Bir şey mi yaptım?

Sıla: Hayır.

Buğlem: Peki o zaman.

Buğlem: İstemiyorsan konuşmayız.

Buğlem: İyi günler.

1 haftadır ruh gibiydim. Hiçbir şey yapasım gelmiyordu. Onunla konuşmayı çok istesem de yapamazdım.

Neden aklımdan hala çıkmamıştı ki? Günümün çoğu onu düşünmekld geçiyordu.

Bu aralar her zamankinden fazla uyuyordum. İnstagrama girip storysine baktım.

Arkadaşlarıyla bir resmi ve bir de özel olarak bir çocukla resmi vardı.

Acaba sevgilisi olabilir miydi? Bunu ona sormaya korkuyordum. Hem böyle davrandıktan sonra bunu sormak tuhaf olurdu.

Telefonun ekranını kitleyip tekrar yatağa girdim.

Komodinin üzerindeki test kitabına baktım. En son ikimizin yazı yazdığı sayfayı açmıştım. Kitabın üzerinde de Buğlem'in aldığı kalem vardı.

Şimdi onu görünce yine boğazıma bir yumru oturmuştu. Kafamı yastığa gömüp battaniyeyi üzerime çektim.

Uyumaktan beynim yumuşamış olabilirdi ama her şeyden kaçmanın en güzel yolu uyumaktı...

--

kendi kendine kaos çıkarıyosun sıla yadbdnsmla

Gerçi haklı da şimdi :/

Ayh neyse dhjdmd babannem gildeyim burada int neden kötü :d

Stardoll(GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin