Emily
Zrovna jím cukrovou vatu z duhy a hladím si jednorožce když v tom... Ano zazvonila malá Satanova krabička jménem budík.
,, Ach jo" odfrknu si
,,proč nikdo nerozumí té lásce mezi mnou a postelí?" Nad tou větou se musím pousmát no a jak jinak než vstát.
Když si vybírám oblečení zvolím černé legíny a bílé tričko.---
,,Dobré ráno" pozdraví mě Erika.
,, Dobré" pozdravím ji zpět. Nakukuju do kuchyně jestli tam není Erik, když v tom dostanu vodní sprchu. Podívám se nade mne a vidím tam bublinu vody která se právě spustila na mě.
,, Tak dneska dvojitá sprcha jo?" Vražedně se za tu větu podívám na Eriku a následně pohledem propálím pohledem Erika. Víte Erik umí ovládat vodu a Erika zase zemi. Moji rodiče a já taky nic.
,,Hahaha, velmi vtipné jako vždy že?" Uraženě se odejdu převléct do pokoje a když zjistím že už mám jenom čtvrt hodiny tak rychle běžím dolů, beru si snídani do ruky, nechávám sourozence za sebou a rychle běžím do školy. Při běhu se stihnu nasnídat, ani nevím jak prostě to stíhám a když už mi zbývá jenom pět minut jsem ve škole kde si beru přezuvky. Když jsem přezutá vyrážím rychlýma sprintama po schodech nahoru.
,,Blacková zase pozdě?!!"
,,Ano pane učiteli, já..."
,,Už žádné výmluvy! Do lavice a nebo víš co? Za tvoje pozdní příchody si odsedneš od Amber a sedneš si k Bryenovi."
,,Fajn" uraženě si sedmi vedle Bryena a začnu poslouchat učitele.
Kéž by mu začalo hořet sako... pomyslím si.,,Pane učiteli" zvedne ruku Bryan
,,Ano Bryane?"
,,Jaksi vám hoří sako" celá třída se začne smát až na mě a učitele.
,,No doprdele! Co koukáte? Pomocte mi" Já si uvědomím že to nebyl dobrý nápad a tak sklopím hlavu a přeju si aby učitelovo sako pokropila voda a najednou slyším vodu. Zvednu hlavu a vidím nad učitelovou hlavou tu bublinu vody co po mě ráno hodil Erik. Když se soustředím aby spadla nestane se tak. Místo toho vidím holku s blonďatými vlasy která se soustředí asi na to aby bublina nespadla. "Nenápadně" se přisunu k ní.
,,Hej Sophie" jakmile mě zpozoruje bublina spadne.
,,Promiň" sladce a nevině se na ni usměju.
,,emmm.... Ahoj Emily, co potřebuješ?"
,, No chtěla bych si s tebou promluvit i té tvojí moci. Můžeš dneska přijít k nám? Třeba v 5?"
,,Emmm... No asi jo"
,,Okey tak v pět" usměju se na ni a odejdu zpět ke své lavici. Víte Sophie nemá moc kamarádů a nikdo ji moc nemusí... Je čas to změnit.
***
Když přijdu domů někdy okolo čtvrté tak jdu hned za Erikem a Erikou abych jim to řekla.
,, Dále" ozve se z pokoje mé sestry.
,,Tay? Potřebuju s tebou o něčem mluvit." Jo někdy své ségře říkám Taylor a někdy Eriko.
,, Jasně pojď dál" celé jí to převyprávím a ona jen pokýve hlavou na souhlas
,, No víš Leo třeba ovládá vítr... Takovýhle lidi existuje mnoho a já si myslím že to že jsi dneska vyčarovala vodní bublinu a že si zapálila učitelovi sako možná znamená to že umíš taky něco ovládat jen jsi o tom nevěděla víš?"
,, Jako vážně? Ty mi tady a teď chceš říct že umím ovládat vodu a oheň?"
,,No něco takovýho, ale než to budeš vědět stoprocentně potřebuje se u tebe udělat zkouška toho jaký element ovládáš. Snad víš co vše je za elementy ne?" Zavrtím hlavou na nesouhlas a Tay jenom povzdychne.
,, Takže jsou čtyři základní živly nebo elementy říkej si tomu jak chceš no dál ty čtyři základní živly jsou oheň, voda, vzduch a země." Pokývu hlavou na souhlas.
,,A pak tu je ještě takzvaně čistá magie což je opak černé magie. Čistá magie byla vždy považována za tu dobrou a tak nás princ i král vládnou čisté magii, světlu nebo jinak také Luxu. No a pak je tu černá magie jinak zvaná také jako tenebris které zatím nevládl nikdo jiný než temný mág Tenebris, samozřejmě po něm je pojmenována tato magie protože on byl jediný kdo touto moci vládl."
,,Pche s touhle historkou se straší malé děti" zakroutím nad tím očima.
,, No možná ano ale je to bohužel pravda. Když se Tenebris a Lux pohádali skončilo to tak že byl Tenebris poražen a vyhnán. Lux si našel manželku s měli spolu děti. Tenebris se zapřísáhl že najde někoho kdo je tak silný jako on a bude ho považovat za svého potomka neboli "potomka temnoty" i když bude narozen o milion let později. Řekl že až se najde někdo silný jako on tak mu předá svoji magii aby zničil Luxe... Všechno se začalo od té doby hlídat... Nooo a to jsou všechny elementy"
*Cink cink*
,, No to bude určitě Sophie tak jí jdu otevřít. Promluvíme si ještě později jo? A jen tak mimochodem řekni to prosím celý Erikovi. "
,, Jo neboj řeknu a Sophie je ta co umí ovládat vzduch že? Jak se to stalo dneska ve škole?" Kývnu hlavou a vyrážím z pokoje rovnou ke dveřím. Cestou se potkám s mamkou a jakoby věděla že tu někdo je, no tak kdo by to nevěděl zejo když ten náš zvonek je slyšet snad až k sousedům.
,,Mami jde k nám Sophie!!!"
,, Dobře a může tu zůstat i na večeři, ráda poznám tvé nové přátele." Usměje se na mě a já jí úsměv oplatím. Seběhnu dolu a otevřu Sophii.
,,Ahoj Sophie!" Křiknu na ni a ona mě pozdraví taky.
,,Ahoj Emily" pokroutím očima a jen ji odpovím
,, Pro kámoše jsem Em" obejmu ji a ona mne též.
,,Tak pojď půjdeme je mně do pokoje ale nejdřív tě představím mamce.
,, Dobře" odpoví mi a já si uvědomím že se poprvé upřímně usmála.
,,Mami tohle je Sophie, Sophie tohle je moje máma Emma" potřásli si rukou a já jsem čapla Sophii a vedle ji ke mně do pokoje. No a co se nám nastalo? Ano potkali jsme mého milovaného bratříčka...
,,Ahoj Em a Soph"
,,No nazdar, ty znáš Sophie?"
,,Ano znám a teď už musím jít za Ellie tak ahoj" Vezmu Sophie a jdeme do mého pokoje.
,,Tak posaď se a povídej" řeknu a Sophie se posadí
______________________________________
Tohle je můj první díl 😱 začátek všeho.. Jinak musím říct že napsat kapitolu o 1000 slovy je dost hard na mě 😂. No každopádně doufám že se tenhle příběh nějak chytí a že se vám bude líbit. No a to je asi tak všechno co jsem vám chtěla sem napsat. Tak čuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus 😂👋❤️
~ AnetLiskova ❤️
ČTEŠ
Já element 🌍 ,💨,🔥 ,🌊
FantasíaEmily Leontýna Blacková Normální průměrná holka ale přesto odlišná V čem? Ona není jako normální lidé... je jiná... Tím ale nevědomky dostává své přátele i rodinu do problémů které někdy hraničí i se smrtí... ,, Dokážeš toho víc než si myslíš, jedin...