//5// Konečně v ČR

120 9 1
                                    

,,Emily, Emily" slyším potichu šeptat mého bratra

,,EMILY! VSTÁVEJ!!!" zakřičí mi přímo do ucha.

,,TAK SEŠ NORMÁLNÍ? TAKHLE MI ŘVÁT DO UCHA?" Osočím se na něj

,, Pssssst! Zapomněla si snad že jsme ještě v letadle?" Ajo! Úplně jsem na to zapoměla. Podívám se okolo sebe a zjistím že lidi před náma a za náma jsem svým křikem vzbudila...

,,Promiň zapoměla jsem na to..." Vykulím psí oči a očkem se podívám po Sophii která ještě spí. Chvíli přemýšlím co budu dělat ale možnost povídání si s mým bratříčkem jsem vyloučila jako první, věřte nechcete si s ním povídat... Nakonec beru do ruky mobil se sluchátkama a jdu poslouchat písničky a přitom hrát hry. Asi o půl hodiny později se vzbudí Soph a popřeje mi dobré ráno. Já ji ho popřeju taky a začneme hrát prší ( no prostě ty karty)

,,Vážení cestující, právě je osm hodin ráno a my se nacházíme nad hranicí Švýcarska a Německa. Očekávaný přílet do Česka se odhaduje na devět hodin. Děkujeme za pozornost."
Ozve se a většina lidí se vzbudí. Musím se nad tím zasmát ale ne moc hlasitě a pokračuju ve hře.

***

,,Fíííha tady je lidí" řeknu protože na letišti v Praze je opravdu hodně moc lidí.

,,Jo ale z toho si nic nedělej protože takhle to tady vypadá asi vždycky" odpoví mi Sophiina mamka a já jen kývnu. Vycházíme z vchodu a já vidím dvě žluté auta s nápisem Taxi a u nich stojí dva páni s nápisem našeho příjmení a Sophiina příjmení. Vydáme se k nim. Musím říct že vůbec nevypadají jako taxi v Anglii ale tak co. Jsme v Česku...

,,Dobrý den vy musíte být Blackovi prosím pojďte dovnitř jen je vás pět a já můžu vzít jen čtyři lidi tak jednoho z vás poprosím aby jste si sedli do auta k paní Evansové. Já jen kývnu a mířím si to k Sophii. Když jsem uvnitř taxíku tak si začnu povídat se Sophií a její mamkou. Je s nima sranda.

***

Když už nejedeme taxíkem ale normálním autem tak vidím cedulku s nápisem Dobříš okamžitě si všimnu domů a velkých zahrad. Když už jsme v asi centru města všimnu si party dvou kluků a jedné holčiny.

,,Mami, mami tam jsou kluci a Verča, můžeme jít za nima? Prosiiiim" Sophia má tak roztomilý pohled když prosí jako malé dítě...

,,Nu dobrá, ale do šesti doma! Em tobě vyložím věci u vašich a Soph tobě u nás a něco ti vyválím" kývnutím poděkuju a následuju Soph která vychází vstříc té partě.

,,Ahoj Verčo!!!"

,,Soph! Tak ráda tě vidím!!!" Soph se obejme s blondýnkou malého vzrůstu s modrýma očima. Následně se obejme i s dvěma kluky. Ten vyšší se jmenuje Jirka a má blonďaté vlasy a modré oči. ( Proč mají všichni blonďaté vlasy a modré oči???) no a ten nižší se jmenuje Lukáš a má hnědé vlasy a zelené oči.

,,Lidi chci vám představit mojí kamarádku z Anglie Emily" ukáže na celou moji maličkost a já se jen usměju a zvednu ruku na pozdrav.

,,Ahoj já jsem Verča" malá blondýnka mě obejme což mě zaskočí na to že se známe asi tři minuty ale nakonec ji objetí opětuju a seznamování pokračuje.

,,Já jsem Lukáš ale říkej mi Luky" hnědovlasý kluk mi podá ruku a já mu ji podám nazpět. Nakonec ke mně přijde blonďatý kluk který se mi představí jako Jirka a podá mi ruku.

,,Takže teď je řada na mně co?" Uchechtnu se a představím se

,,Jmenuju se Emily Leontýna Blacková ale můžete mi říkat Leo nebo Em. Radši mám Em takže pro vás jsem asi Em" vřele se usměju a pak jdeme do nějakého parku vedle zámku kde si sedneme na lavičku a chvíli si jen tak povídáme když v tom Verča nahodí téma o elementech

,,A jak to bude s těmi elementárními kameny?" Kluci se na Verču vražedně podívají a já se jen uchechtnu.

,,Nebojte, Em také ovládá elementy a všechno ví takže v poho" když to Soph řekne vidím jak se všem třem ulevilo a chvíli je to trapné ticho které prolomí Jirka

,,Takže asi víš že já ovládám vodu, Lukáš zemi a Verča oheň co?" Kývnu a on bohužel pokračuje. ,,A co že vlastně ovládáš ty?" S otázkou v očích se na mě všichni podívají a já se zastavím... Co jim mám sakra říct? No řeknu že ovládám vzduch a vodu

,,Takže vzduch a voda jo?"

,,Takže ty jsi čtenář?" Kývne na souhlas a já pokračuju.

,,No takže. Ovládaná vzduch a vodu... Svůj dar zatím nevím a docela by mě zajímalo jaký dar máte vy" no to by mě teda zajímalo protože chci vědět co mě může čekat

,,Hele jestli chceš tohle všechno vědět tak si půjč tady od Jirky knížku o darech"

,,Jo moc ráda a jen tak mimochodem... MOHL BYS MI UŽ LASKAVĚ PŘESTAT LÉZT DO HLAVY? JE TO DOST NEPŘÍJEMNÝ!" Vyhrknu tak že Lukáš až nadskočí.

,,Jo promiň ale neumím to ovládat"

,,Tak se to nauč prosím" zbytek hodiny si povídáme o magii. Po nějaké době se k nám přidala i Anet která letěla jiným letadlem. Dozvím se že Verča má dar telekineze ( pro ty co neví je to že dokáže hýbat s věcma pomocí mysli)
Jirka zase se umí převtělit do někoho jiného. Umí to i lidé co ten dar nemají ale je to pro ně vyčerpávající kdežto pro Jirku je to v pohodě.
Sophiin dar je ten že umí díky vzduchu ovládat i blesky a je imunní vůči zásahu blesku.
No a Anet? Ta umí manipulovat s počasím. Ještě chvilku takhle sedíme a když už je třičtvrtě na šest tak všichni vyrazíme domu. Bydlím o kousek dál než Soph s Anet a tak mě doprovodí. Jirka a Lukáš bydlí na opačné straně města a Verča bydlí v jiné vesnici která je kousek odtud a tak spí u Anet. Když už jsem u domu kterému budu teď říkat domov se rozloučím s holkama a vejdu dovnitř. Všude se valí různé krabice některé vybalené některé ještě ne.

,,Jsem doma!" Křiknu a jsem si jistá že mě všichni slyší

,,Ahoj Em jdi po schodech nahoru tam je velké patro. Když se vydáš vpravo tam jsou dva pokoje pro tvoje sourozence a když půjdeš rovně tam najdeš svůj pokoj. Snad se ti bude líbit." Mamka se na mě usměje a odejde do kuchyně. Já vyjdu nahoru a spatřím obrovské patro které zahrnuje obývák, koupelnu, záchod a naše tři pokoje. Jak řekla máma jdu rovně a v tom spatřím tu nádheru. Můj pokoj je sladěný do modré a fialové! Miluju moudrou a fialovou barvu! Je tu postel do které ulehnu. Neobtěžuju se s vybalováním a tak rovnou usnu.

_______________________________________

No nic moc kapitola... Snad příště bude lepší ...
Už bude boj *muhehehehe zlý smích* no tak zatím pápá

~ AnetLiskova ❤️

Já element 🌍 ,💨,🔥 ,🌊 Kde žijí příběhy. Začni objevovat