Penceremden kafamı çok az çıkartarak dürbünümle etrafa bakındım. Güneş arsız bir tanrıça gibi bacaklarını aralamıştı, yine. Bulutlar ateşinden kavrulmuş 'puf' diye yokolmuşlardı. Hep yaz olmasından sıkılmaya başlamıştım artık. Belki bunun suçlusu da sensindir Bay Cherry! Eminim sensindir. Huysuzca sağ elimle popomu kaşıdım ve daha rahat pozisyonda görüş açımı olabildiğince çoğalttım. Her gün gördüğüm şeylere yine dehşet içinde baktım. Fahişe toprağı delmiş alfa ağaçlar her yerdeydi. Ve onların o şeytani yeşillikleri gözümü alıyordu. En nefret ettiklerim olmadıkları için şanslılardı. Hatta asla bu mertebeye yükselemeyecekleri için sincaplarla bir grup sex partisi verilebilirlerdi. Buna hakları vardı. Bu sırada ben ise karşı komşum olan bay-herkes-beni-sever-ve-ben-senden-daha-olgunum-cherry'i gözetlemekle meşgul olacaktım her zaman olduğu gibi. Çünkü o benim bir numaralı nefret ettiğimdi. Güzel suratı her şekli alabiliyordu. Bu acımasızcaydı. Ben no facedim.
Bu acımasızcaydı. Ben sevilmiyordum.
Ve daha acımasızca olanı ise şu an beni görüyor oluşuydu.
Yüce İsa!
Ben Edward Murphy ve komşum olan Bay Cherry'den nefret ediyorum.
Hayır. Hayır.
Aslında sadece ondan değil.
Ben çok küçükken, doğum günlerinin oldukça önemli olduğu yaşlarımdayken, babam benim için kocaman bir parti vermişti. Mahallemdeki herkes davetliydi ancak o gece herkes yeni komşularımızın hoş geldiniz partisine gitmişti. Hatta ablam bile!
Ben pastamla ve annemin yaptığı tonla güzel yemekle tek kalmıştım. O kadar üzülmüştüm ki tüm pastayı yemiştim ve doğum günümün sabahı karın ağrımdan aylardır beklediğim okul gezisine gidememiştim.
Sonuç olarak kendi kendime ant içmiştim. Her kim olursa olsun o eve taşınan herkesten nefret edecek ve onlar gidene kadar onları rahatsız edecektim. Ancak bir ay sonra büyükanne'min hastalanması yüzünden başka şehire taşınan biz olmuştuk.
Şimdi ben 18 yaşıma aylar kala evime geri döndüğüme göre doğum günümden önce tek yapmam gereken sözde komşum olan tehditi ortadan kaldırmam olmalı.
Bay Cherry!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
murphy's birthday | bxb
Short Story[✔️] tamamlandı | bxb Beyaz teninde kirazları taşıyor, saçları bir meleğin kanından içmiş gibi. Gözleri her zaman gülümsüyor ve bakışları sanki ardımı görüyor. Küçük bir adam olduğumu düşünüyor ve beni gölgesinde tutuyor. Ben ise sayılı günlerde ona...