"İşte. Kısa süreceğini söylemiştim!"
Adam kıcırcık tutamların süslediği alnındaki boncuk boncuk terleri kolunun tersiyle sildi. Derin bir nefes verip gökyüzüne baktı. Alt dudağımı kemirirken onu seyrediyordum. Bana bakmaya başladığında gözlerim büyüdü ve dudağımı rahat bıraktım.
"Ödemeyi nasıl yapacaksınız bayım?"
Ağzımda 'haa' tarzında budalaca bir ses çıkardım. Eve girip kapıyı kapattım ve merdivenlere doğru ilerliyordum ki durup alnıma vurdum. Adamı öylece bırakmıştım. Geri dönüp kapının aralığından kafamı çıkardım.
"Ben cüzdanımı getirirken size soğuk bir şeyler ikram etmemi ister misiniz?" Sesimle ilk önce ürkmüş sonra gülümsemeye başlamıştı. "Kulağa güzel geliyor." derken dişlerini göstererek gülümsemişti. Kapıyı açıp ona mutfağa kadar eşlik ettim.
"Evin çok güzelmiş. Ailenle mi yaşıyorsun?" Bir sandalyeye öylece otururken fazla rahat takıldığını farketmiştim. Belki de ben çok diken üstünde olduğumdan tavırları bana garip geliyordu. Her neyse. Onu eve davet eden bendim.
"Hayır. Yalnızca ben varım. Geceleri evin ne kadar sessiz olduğuna inanamazsın! " Omuz silktim ve dudak büktüm. Bana tek kaşı kalkık bir şekilde baktığını farkedince söylediklerimi kafamda tekrar ettim ve yüzümün yandığını hissederken hızlıca mutfaktan çıktım.
Az önce ona ben...
Ne yaptım?
Ben az önce ona kur yaptım!
Ben birine bir sinyal yolladım!
Tanrım iğrenç biri olduğumu düşünüyor olmalı.
Parayı alıp hızlıca geri mutfağa giderken bildiğim tüm Tanrılara sesleniyordum. Ama gittiğimde onu öylece arka bahçeyi seyredirken buldum. Ona içecek bile vermemiştim!
Dolabı açıp içinden bir portakallı meyve suyu aldım. Paketi önünde salladığımda bana baktı sonra teşekkür ederek aldı. Ona ücreti ödedikten sonra kapıya kadar eşlik ettim. Çıkmadan önce bana baktı. Ağzı birkaç kere açılıp kapandı. Bir şey söylecek gibiydi. Panik dalgası bedenimi esir alırken kapıyı suratına kapattım. Mutfağa dönüp az önce onun oturduğu sandalyeye oturduğumda masanın üstündeki kâğıdı gördüm. Alıp çöp kutusuna attım. Ve Cherry'i gözetlemek için üst kata çıktım.
----
evet tahmin ettiğiniz gibi çocuk numarasını bırakmıştı ama Murphy flört konusunda pek tecrübeli sayılmaz :/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
murphy's birthday | bxb
Short Story[✔️] tamamlandı | bxb Beyaz teninde kirazları taşıyor, saçları bir meleğin kanından içmiş gibi. Gözleri her zaman gülümsüyor ve bakışları sanki ardımı görüyor. Küçük bir adam olduğumu düşünüyor ve beni gölgesinde tutuyor. Ben ise sayılı günlerde ona...