1. Chapter-Rebecca

308 12 0
                                    

-Rebecca's view-

Sešla jsem schody do kuchyně a vyndala si z lednice mléko, které jsem si nalila do připravené misky s cereáliemi. Lžící jsem to ve stoje snědla a vložila od myčky.

„Kam tak pospícháš?" Zeptá se mě mamka, jakmile si všimne toho, jak se ženu k vchodovým dveřím.

„Do školy." Odpovím ji otráveně. Otevřu dveře a naskytne se mi pohled na Joea, mámina přítele, s kterým to už táhne rok.

„Ahoj." Pozdraví mě zvesela. Našpulím rty a projdu kolem něj, u toho nezapomenu drknout do něj ramenem.

„Čůráku." Zazpívám si dost, aby to slyšel. Z batohu si vytáhnu krabičku cigaret a jednu z nich si vložím do úst. Z kapsy si vytáhnu zapalovač a zapálím si cigaretu. Chytnu ji mezi ukazováček a prostředníček a popotáhnu z ní. Kouř úlevně vydechnu a zakloním hlavu, abych se mohla podívat na slunečnou oblohu. Opět popotáhnu, ale tentokrát se leknutím zakuckám. Naštvaně se otočím za troubícím autem, kde se na mě usmívá tvář Harryho. S cigaretou v ústech se vydám k jeho autu a otevřu si dveře od spolujezdce. Nasednu a okamžitě si otevřu okénko.

„Jsem si říkala, že troubit může jenom debil jako ty." Uchechtnu se a pohodlně se na ni uvelebím.

„Co tak brzo?"

„Co tak brzo?" Zopakuji jeho otázku a upřu na něj svoje modré oči.

„Nevím." Trhne rameny a na semaforu, také ke mně stočí pohled. Očima přejede celou moji postavu a olízne si rty.

„Na to zapomeň, úchyle. Nešoustám s nikým, když k tomu nemám důvod." Odvrátím od něj pohled a zadívám se ven.

„Důvod by si měla."

„A jaký?" Zeptám se ho s překvapením ve tváři. Jsem zvědavá, co zase vymyslí.

„Ty by si měla radost, protože já bych měl radost." Jeho ruka zmizí z řadící páky a objeví se na mém stehně. Okamžitě ji chytnu a položím ji na místo, kde ji měl před chvílí.

„Ty si hrozná." Utrousí a začne se věnovat jízdě auta. Po dokouření cigarety si zapálím další. Harry zaparkuje přes dvě místa a vystoupí, aniž by zajel jen do jednoho. Vyškrábu se z auta a podívám se, zda už někdo nepřišel.

„Víš, že jsi zase zaparkoval tak trochu blbě?" Zeptám se ho a zahodím nedopalek cigarety do trávy.

„Nikomu to tu nepatří, takže si tu budu parkovat, jak chci." Prohodí a rozejde se na lavičku před školou za Nellou, která si buď čte nebo se něco učí.

„Neříkej, že se učíš." Zeptá se ji Harry a posadí si vedle ní, až příliš blízko. Nella se na něj podívá a prohlédne si ho od hlavy až k jeho rukám, které má položené na svých stehnech.

„Jestli si myslíš, že si skočíme do tvýho auta, tak jsi na omylu." Řekne mu a odsedne si od něj dál, až ke kraji, takže mě nezbývá nic jiného, než se postavit vedle lavičky, protože vedle něj sedět nechci, ještě by mě znásilnil.

„Vždyť jsem nic neříkal!" Zanaříká a rozpřáhne ruce.

„Myslím si-." Načne svoji úvodní větu Nella.

„Přestaň myslet."

„Kde jsou všichni?" Zeptám se jich a rozhlédnu se po areálu školy. Oba dva trhnou rameny. Nella se vrátí ke své učebnici a Harry si prohlíží kolemjdoucí holky.

„Nazdaar." Zaslechnu za svými zády jednohlasně. Všichni tři se otočíme a spatříme zbytek naší party, teda kromě Zayna, který přijde jako vždy pozdě. Ti dva na lavičce se zvednou a hodí si na záda batoh.

Savages{One Direction} (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat