Večer, když se chystáme jít lehnout, tak si ustelu na zemi, vedle Zaynovi postel. Ten neustále něco dělá na svém mobilu, i když už je dost pozdě, protože zítra vstáváme do školy. Nedivím se, že pořád spí, když je večer vzhůru. Za chvíli usnu a probudí mě až zvonek budíku. Vezmu si včerejší oblečení a spolu se Zaynem, kterého jsem překvapivě probudil, chystáme na snídani a jak to tak vypadá, tak stihneme školu včas. Do školy jedeme spolu s jeho dvěma sestrami.
První hodinu máme psychologii, na které neděláme nic jiného, než posloucháme. Když zazvoní, tak do třídy vejde postarší profesorka, která se zarazí, když si všimne Zayna, jak sedí.
„Zayn Malik přišel včas?" Zeptá se profesorka překvapeně a sundá si z nosu dioptrické brýle a celou dobu na něj hledí jako na obrázek. Neubrání se nikdo a všichni se začneme tomu nehorázně smát. Je to vtipný. A to dost.
-Liam's view-
,,Liame! Počkej!'' Uslyším za sebou hlas, který patří Christine. Zastavím se a otočím se k ní čelem. Vidím ji, jak za mnou běží a mává na mě rukou. Čekám až na mě doběhne, než se dám zase do kroku.
,,Nemohla bych se svést?'' Optá se mě a uculí se na mě, přičemž ukáže její roztomilé ďolíčky na tvářích. Kterými se chlubí i Harry a holky to naprosto žerou.
,,Jasně.'' Brouknu s trhnutím ramen. Mlčky se blížíme na parkoviště k mému bílému mercedesu, kde už na mě čeká Vicky.
,,Nevěděla jsem, že jede s námi Vicky.'' Broukne si sama pro sebe. Z jejího hlasu poznám, že není z toho nadšená. Nevím, co jsi holky udělali, ale už se spolu nebaví. Nebudu se jim do toho plést. Mlčky odemknu auto z dálky a Vicky si okamžitě sedne na místo spolujezdce. Sednu si za volant a čekám, až se všichni připoutají. Nastartuji a aniž by někdo promluvil, tak vyjedu ze školního parkoviště. Koutkem oka se podívám na Vicky, jak hledí z okna ven na míjející se krajinu. Když se podívám do zpětného zrcátka na Chris, tak si vsimnu, jak tam sedí se založenýma rukama a s našpulenýmu rty.
,,Jedeš domů nebo někam jinam?'' Optám se Chris, přičemž na ni stále hledím ve zpětném zrcátku.
,,Jo vyhoď mě doma.'' Odpoví mi.
,,Co máš v plánu až uděláš střední?'' Zeptá se mě Chris, přičemž se předkloní a opře si bradu o moji sekačku, tak mohu cítit její dech na mém krku.
,,Asi půjdu na vejšku.'' Zamumlám s trhnutím ramenou, přičemž se na Chris pootočím, abych na ni alespoň trochu viděl.
,,Taky jsem přemenšlela o vejšce, ale nevím jestli mě vezmou.'' Zachichotá se dost na hlas, nad čímž pobaveně zavrtím hlavou. Ucítim na rameni ruku, která patří Chris. Následně její dlaň sjede na mou paži.
,,Pořád posiluješ?'' Zeptá se mě Chris obdivně.
,,Občas.'' Brouknu a dále se věnuji řízení. Během chvíle se naštvu jelikož zastavíme v koloně v centru. Naštvaně bouchnu do volantu.
,,Ššš.'' Ozve se Vicky vedle mě a následně ucítím její dlaň, jak mě pohladí po paži, čímž se mě snaží uklidnit. Zhluboka se nadechnu a okamžitě vydechnu. Tohle tak nenávidím! Zkurvený kolony!
,,Domů snad nikdy nedojedu!'' Vykřiknu nahlas, až si koutkem oka všimnu, jak Vicky vedle mě nadskočí. Začnu zhluboka dýchat dokud se konečně rozjedeme a já přijedu dům, kde bydlí Vicky a jedu dál až k malému domku, kde bydlí Chris.
,,Díky za odvoz.'' Zaslechnu Chris ze zadního sedadla a letmo mě na rozloučenou líbne na tvář.
,,Čau.'' Rozloučím se s ní, ale Vicky mlčí. Neřekne jí ahoj. Otočím se a jedu zpět k domu, kde bydlí Vicky. Když zastavím, tak chvíli mlčíme a sedíme než Vicky promluví.
,,Půjdeš dál?'' Zeptá, ale na to ani nemusím odpovídat, jelikož i ona zná odpovědět. Vylezeme z auta a následně auto zamknu.
,,Dobrý den pane a paní Saxon!'' Křiknu do domu, jakmile vejdu do předsíně.
,,Aach Liame!'' Z rohu na mě vykoukne hlava, která patří paní Saxonové. Kývnu na ni hlavou a vydám se do pokoje za Vicky. Po cestě potkám Susan, mladší sestru Vicky, je jí asi tak třináct let.
,,Jdete si zase zašukat? Snad budete aspoň ticho. Budu si dělat domácí úkoly." Šokem se zastavím a vytřeštím na ni oči. Tohle vyletělo z pusy malé holky! Zatřepu hlavou a posadím se u Vicky v pokoji na jejípostel. Celou dobu se na ni dívám, jak se převléká do obyčejného šedivého trika a modrých volných tepláků, které ji jen tak vysí na bocích.
,,Co budeme děklat?" Nadhodím otázku, přesto nezpouštím oči z Vicky. Bez odpovědi jen trhne rameny.
,,Jsem nějaká bez nálady. Nepůjdeme na film?"
,,Jako do kina?" Ptám se jako nějaký blbec.
,,V teplákách do kina nepůjdu! Přece dolů do obýváku. Máme tam televizi víš." Promluví ironicky, přičemž protočí očima.
,,Ty máš nějakou kousavou náladu." Prohodim, přičemž se zvednu a chytnu ji za ruku. Ruku v ruce sejdeme dolů do obývacího pokoje.
,,My si pustíme nějaky film mami!" Zakřičí do domu Vicky.
-Zayn's view-
,,Hele kámo nezajdeme do baru? Za pěknejma babama? Jestli nebudeš zrovna klátit Nellu." Zasměje se vlastnímu vtipu Harry, ale mě to vtipné nepřijde, místo toho ho probodnu pohledem.
,,Každej ví, že spolu šoustáte." Harry mě poplácá po rameni.
,,Nebudeme se o tom bavit." Zamručím a jdu dál anii nevím kam to míříme. Nevím, proč jsemn šel zrovna s Harrym takovým úchylem.
,,Do jakýho baru zajdeme?" Táže se mě opět.
,,Nevím a je mi to jedno, hlavně, že se vožeru. Zejtra je sobota, tak budu jenom spát." Odhalím mu svoje plány na víkend, které se nijak nezměnili za posledních let.
,,Co Nella?" Drkne do mě ramenem.
,,Nevemeš ji s sebou? Byla by skvělá do trojky." Zašeptá.
,,Jdi do prdele." Zamručím naštvaně. Nechci, aby o ni takto přemýšlel.
,,Raději přemýšlej nbad tím, co dělá tvoje ségra s Niallem." Naseru ho taky. Celou cestu k baru jdeme mlčky se zamračeným výrazem. Zastavíme se u prvního baru, který uvidíme. Je už večer, tak by tam už někdo mohl být. Třeba vochlastové jako my.
,,Zdravím pánové. Prosím tři libry." Hodím ji tři ruby do její nastavené dlaně. Harry schválně dělá, že hledá ty tři zkurvený libry, přitom jí čumí do výstřihu a ona dělá, že o ničem neví a jen tak se na něj culí.
,,Já asi půjdu." Promluvím na Harry a chystám se konečne vejít do baru.
,,Počkej vole, už jdu." Zavolá na moje záda Harrym tak se zastavím a čekám až mě dojde.
Po nějaké době, co vím, že už jsem trochu opilej začíná to tu být být dost lidí i pěknejch holek. Harry ani neví na jakou se má podívat dřív. Dovolil jsem si s na ně dívat, ale to je vše. Nechci Nellu podvádět na tohle nejsem. Navíc by mi tohle už neodpustila a možná bych spolu s tou holkouu skončil mrtvej. Ani nchci vidět zraněnou.
,,Čum vole, tamhle je Kate! Naše učitelka." Než si uvědomím, co tím myslel, tak ho nestihnu zastavit a už za ní běží.
-----------------------------------------------------------------------------------
-Jak se vám tato část líbila?
-Pokud by jste měliu zájem mě sledovat na instagramu: baryys97 nebo mě zde najdete pod mým jménem Barbora Šimrová, můj snapchat: baryys97
ČTEŠ
Savages{One Direction} (POZASTAVENO)
FanficDěvkař Harry Styles. Mrcha Rebecca Newman. Hulič Niall Horan. Spáč Zayn Malik. Dealerka Christine Woods. Cholerik Liam Payne. Schizofrenička Victoria Saxon. Skejťák Louis Tomlinsone. Myslitelka Nella Perkins. To jsou studenti zdejší střední školy v...