„Asi jsem zapomněl.“
„Louis nezapomněl.“ Usměji se na něj a navléknu si kalhotky.
„Odvezeš mě domů nebo tu budeš sedět?“
„Už se oblékám.“ Houkne a rychlostí blesku na sebe natáhne kalhoty, aniž by si navlékl boxerky. Vyjdeme z jeho pokoje a rozejdeme se po schodech dolů.
„Ahoj Nelly.“ Pozdraví mě paní Paynová.
„Na shledanou paní Paynová.“ Rozloučím se s ní a než odejdu, tak ji ještě mávnu. Liam mě v klidu odveze domů. Rodiče jsou někde zalezlí s mojí malou sestřičkou, tak se rozejdu do svého pokoje a padnu na postel. Musím se pořádně vyspat, abych vydržela zítra ve škole.
-Vicky’s view-
„Zlatíčko, vzala sis prášky?“ Zvolá na mě mamka z kuchyně. Před zrcadlem na sebe protočím oči a zářivě se usměji.
„Ano mami, vzala.“ Zavolám nazpátek. Před sebou držím v ruce minišaty se stříbrnými flitry. Zamračím se na otřesný outfit a odhodím ho raději za sebe.
„Víš, že bys neměla pít na prášky?“ Zeptá se mě moje malá sestřička, která je fajn, když se nechová jako mrcha.
„Koho to zajímá?“ Též se jí zeptám, ale na jinou otázku.
„Chceš pomoct s oblečením?“ Nabídne mi. Nadšeně přitakám. Otevřeme mou skříň a začneme hledat kousek, který jsem neměla na sobě nebo, alespoň minimálně, což se tady nevyskytuje. Nakonec se rozhodneme pro koženou bundu, bílém triku, které končí zhruba dva centimetry nad pupíkem a černé džíny. Klasika. Mobil si hodím do kapsy a peníze strčím do podprsenky. Vlasy si nijak upravovat nebudu.
„Ty už jdeš k Christine?“ Zeptá se mě mamka, která se právě teď láduje něčím v lednici.
„No jo, škola je důležitá.“ Hlesnu a vyjdu z domu. Před barákem na mě už čekají Christine s Nialllem a Zaynem.
„Ostatní budou jako vždy čekat před klubem.“ Společně se rozejdeme za naším cílem. Do klubu. Koutkem oka mrknu na Nialla, který se po celou dobu cesty mračí a mlčí, což je celkem divné. Zayn jako vždy je unavený a chce se mu spát. Po cestě si několikrát zívne. Před klubem se setkáme s další polovinou party a společně vejdeme do klubu a rovnou k baru.
„Vodku!“ Zakřičí Harry na barmana, který jen přikývne a bez rozmlouvání nám přinese pro každého panáka vodky. Na tři to do sebe kopneme a každý se rozejdeme někam jinam.
Já se jako vždy vydám na parket. Můj rituál. Postavím se doprostřed a ladnými pohyby začnu tancovat. Všichni ostatní slyší mix od Dje, ale já slyším orchestr. Všichni tancují do rytmu hudby. Pohybují se rychle, ale já tancuji pomalými, elegantními pohyby. Zavřu oči a zaposlouchám se do houslí a basy, která mi zní v uších.
-Harry’s view-
„Čau kočko, ukážeš mi, kde jsou záchody?“ Zeptám se jedné černovlásky, která do sebe právě hodila dalšího panáka. Stočí ke mně pohled, až se naše tváře téměř dotýkají.
„Klidně fešáku.“ Zakřičí mi do tváře a uchopí mě za bílé triko. Táhne mě přes dav lidí, až nahoru po schodech. Zatlačí do červených dveří, které se otevřou. Vejdeme do prostorné místnosti a hned moji pozornost upoutá Christine, která něco v pytlíčku podává jedné holce.
„Tohle není místo na prodávání drog Chris.“ Houknu na ní. Probodne mě vražedným pohledem.
„Běž si radši zašoustat.“ Usměje se ironicky a odvrátí ode mě pohled. S tou vysokou, štíhlou černovlásku se nacpeme do jedné kabinky. Okamžitě ji sáhnu pod sukni a servu z ní tenounké kalhotky. Rozepnu si poklopec u kalhot a stáhnu si je pod zadek.
ČTEŠ
Savages{One Direction} (POZASTAVENO)
Hayran KurguDěvkař Harry Styles. Mrcha Rebecca Newman. Hulič Niall Horan. Spáč Zayn Malik. Dealerka Christine Woods. Cholerik Liam Payne. Schizofrenička Victoria Saxon. Skejťák Louis Tomlinsone. Myslitelka Nella Perkins. To jsou studenti zdejší střední školy v...