Chapter 2 : At the first time

26 4 0
                                    

Gwacheon Jungang High School

Jin POV

Pemandu kereta aku menghantar aku ke sekolah pada setiap pagi seperti biasa. Sesampai sahaja aku di sekolah , aku disambut oleh kawan-kawan aku.

Kitorang mula melangkah masuk ke dalam pagar sekolah sambil berbual kosong.

"Hot news dude. Korang tau tak nanti ada budak baru masuk sekolah kita." ujar Ken.

"Aku dengar budak tu dah lah yeoja, aktif dalam koku and superb genius and aku dengar jugak yang dia lompat kelas sebab terlalu pandai . "

"Aku rasa kau miss something lagi important tentang yeoja tu. " balas Kyung-Nam

"Bwo?" soal Jin dan Ken serentak.

"Yeoja tu ada blackbelt dalam Judo."

Apa korang fikir judo takde blackbelt jugak ke ha!

"Dia pernah belasah group buli dekat sekolah lama dia dulu sampaikan ketua ngan ahli group tu sendiri dah taubat nasuha dah nak buli orang." sambung Kyung.

"Alhamdulillah. Sampai hidayah Allah pada dorang yek." balas aku.

"Tapi aku tak rasa yeoja tu garang atau macam kasar sangat. Girl is still girl dude." kata Ken dengan yakinnya.

"Kau tunggu hidung kau jadi bengkok baru kau tau langit tinggi rendah."

Maka dengan itu Tiga Perang Bersaudara bermula dengan menarik rambut masing-masing sehingga tercabut.

Ehh tak tercabut agi sebab dorang pakai polident EHH polident untuk gigi enn

Ahh LANTAK FF AKU APA AKU KESAH PAKAI POLIDENT DEKAT RAMBUT HAHAHAHAHAHAH

"EHHHH PAHAL KORANG GADUH TENGAH-TENGAH LALUAN NI HA. KORANG PIKIR HELOK LA PERANGAI TU TUNJUK KAT KHALAYAK RAMAI. DAH TUA BANGKA PERANGAI MENGALAHKAN BUDAK TADIKA" perang tadi dileraikan oleh Han-Seol .

"Dia start dulu!!!!" jerit Ken

"Ehh aku cakap je kan yang kau nak sentap pahal!!" balas Kyung

"Haku ni yang tak terlibat apa-apa apahal aku kene seret dalam perang korang ha!!!!!!" balas aku pula.

"Diamlah bangang"

. . . .

Lalu burung pun terbang dengan bahagia nya manakala cengkerik bersuka ria mengeluarkan bunyi mereka dengan merdu.

"Ehh Seol bukan kau call aku tadi kata tak nak datang sekolah ke . Apahal kau muncul pulak ni?" soal Ken.

"Alah kau ni macam tak tau aku ni kan pantang je dengar ada budak baru masuk sekolah kita. So aku wajib lah datang nak bertegur sapa gitu. Kita ni hidup kene ramah kalau tak takde orang kenal kita." balas Seol panjang lebar.

"Kau takpayah ramah dengan semua orang sangat, silap haribulan orang halau kau." balas Kyung balik.

Mereka semua tergelak manakala Seol hanya memekakkan telinga saja.

Member mana pernah nak ada perangai elokkan?

Ketika kitorang sedang menaiki tangga . ada seseorang yang menepuk bahuku dengan kuat sehingga membuatkan aku terkejut sehingga hampir jatuh dari tangga.

Belum sempat badan ku mencium lantai tangga yang wangi itu

Orang tersebut sempat memegang tanganku tetapi malangnya kami hilang keseimbangan

Aku terjatuh di atas badan orang tersebut .

Mata kami mula bertentangan lama sehinggakan

Aku dapat merasakan denyutan jantungku mula laju seperti ingin pecah apabila aku sempat menilik kecantikan  yang dimiliki oleh orang tersebut.

Choice. OR Choose? || ksjWhere stories live. Discover now