sziasztok!
elnézést, hogy nem egy résszel leptelek meg titeket. viszont helyette egy kicsit kifakadok nektek. remélem nem bánjátok. ti is nyugodtan fakadjatok ki komiban. írjatok BÁRMIT. mondjuk egy sztorit, tanácskérést, monsta x kifakadást. de tényleg, akármit....
Ide jöhet.....
Szóval, ha leírtad akkor kezdjük is.
először is.megszállottja lettem a mx albumoknak. like... i want all of them.
legfőképpen a 'we are here' a kedvencem. Bc... HYUNGWON IS JUST.. He is a god. De komolyan.
Things hyungwon did: THIS
szóval. égen földön, fűben fában keresem azt az albumot. igen, tudom hogy lehet netről rendelni. és igen tudom hogy a mediamarkt-ban is van.
mondom, mindenhol kerestem/keresem.úgyhogy aki esetleg vett, vagy rendelt albumot, az kérem írja le a menetét mindennek. mármint, szó szerint mindent!
köszönöm.a mediamarkt-ra visszatérve, elárulom, hogy 10.000ft-ért van fent az oldalon, és bizony a 4-ből csak 1 db-ot adnak. a photocardokból pedig azt hiszem csak kettőt.
érdekes...érdekes..és hogy a férjeink mit csinálnak amíg mi távol vagyunk tőlük?
JAPÁNBAN MUTOGATJÁK A BICEPSZÜKET.I NEED SOME TEA.
még hogy hyungwon nem tud szexi lenni huh?
ezek a képek nem erről tanúskodnak.
Igen. Én is meghaltam.
De csak most jön a java.
HYUNGWONHO-T A NÉPNEK.olyan édesek, fogják egymás kezét. (i'm jooheon but with a bigger smile)
ah, annyira imádom őket.
ennyi lettem volna mára. jövő héten húzzátok fel a gatyátokat, mert új részek. (azt hiszem rám jött az 5 perc)
Oh és még valami fontos!
instagramon szavazhattatok arról hogy melyik könyvemet tegyem ki először/melyiket olvasnátok szívesebben.apró leírás:
Instagram-sima insta könyv, hyungwonnal fűszerezve(xd) 2-3 naponta részek.
balett- wonhonak van egy kishúga, akivel extrém aranyos dolgok történnek. a kislány balett órákra kezd járni. a mi kis perverz hoseok fiunk pedig beleszeret a balett tanárnőbe. (aki egy fiatal hölgy, kicsit fiatalabb wonhonál)
arra kérlek titeket, itt is szavazzatok ahogyan szeretnétek.
köszönöm előre is a segítséget.igyekszem válaszolni a kommenteitekre.
további szép estét. /napot.
❤️
STAI LEGGENDO
snapchat-hyungwonho
Fanfiction[ történet, amelyben wonho véletlenül hyungwonnak küldi el az egyik remekül sikerült fotóját. ] a történet egyes részeiben előfordulhatnak csúnya szavak. -wendy, 2019