İyi

33 8 1
                                    

Sara'nın alçakgönüllülük, yardımseverlik, eliaçıklık, küçükleri koruma, sevecen yaklaşma da önemli özelliklerdendir. Sara yedi yaşında olmasına karşın tüm bu özellikleri benliğinde taşır. Ayrıca hizmetçi kız Becky'yi hor görmemesi ve onu mutlu etmeye çalışması da kendini beğenmiş olmadığını kanıtlar.
İdeal çocuk ne kadar öfkelenirse öfkelensin asla öfkesini belli etmez. Bu onun için hiç iyi görüntü sağlamaz. Öfkesini yenebilmek, sakin ve emin tepki göstermek güçlülüğün simgesidir.
Sara, zengin olmasına karşın para hırsı olmayan bir çocuktur. Ayrıca büyüklere –ne denli yanlış şeyler yapsalar da- saygılı davranması gerektiğinin bilincindedir.Bunun yanı sıra, tıpkı Küçük Lord gibi acılara da dayanıklı olduğunu gösterir. Cedric de annesinden ayrılmasına, kontluğun elden gitmesine hiç tepki göstermemiştir. Sara da babasının iflas edip öldüğünü duyunca hiç tepki göstermez. sara öfkelenmez, acılara büyük bir özveriyle karşı koyar, ne denli acı çekse de ağlamaz, güçlüdür. Kendisini aşağılayan insanlara karşı gururludur. Onların acımasızlığına direnir. Onurundan hiç ödün vermez. Sara aynı zamanda özeleştiri yapabilen bir çocuktur. Ancak bu özeleştiride kadercilik vardır, kendini aşağılama vardır. Ama bu aşağılama, kendini, kafasında abartılı bir yere oturttuğu içindir.

İyilik Meleği...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin