SATU LAGI KEJUARAAN

1 1 0
                                    

♡5♡
*****

PERLUMBAAN KEJUARAAN SUPERMOTO HIGH PERFORMANCE SERIES 30,
SIRKUT LITAR LUMBA BATU 48,
KOMPLEKS,
STADIUM SUKAN MOTOR ANTARABANGSA RAJA CHULAH,
PUSAT BANDAR CHULAH.

        PETER Kocjhak di pagi ini dia telah didatangi oleh beberapa orang pihak dari Pasukan Demak Motor Racing Team. Pertemuan mereka semua tidak dapat tidak telah menimbulkan sedikit tandatanya pula di kalangan pihak pasukan disertainya kini terhadap tahap kepercayaan mereka terhadap dirinya itu. Peter dia samada mahu atau tidak terpaksa juga melayan kerenah mereka mereka itu walau apa sekali pun yang akan terjadi. Dalam pada itu dia telah pun menghubungi Ahmad Zamanhuri di pagi ini bertanyakan tentang mengenai perkara yang telah dialaminya itu. Manurut bosnya perkara itu adalah lumrah bagi dirinya di satu ketika dahulu. Dia juga menasihatkan supaya Peter tidak merasa risau lagi dengan cubaan mereka itu semua. Sebagai selaku seorang Penyandang Juara Peter Kocjhak seharusnya lebih peka dan serta Bijak pula untuk menangani bagi setiap permasalahan yang jika ada datang cuba melanda. Peter Kocjhak dia dan serta seorang lagi rakan sepasukannya Alexander Xiang akan bersama sama keluar untuk minum petang di satu tempat sepertimana yang telah dijanjikan mereka berdua pada petang ini. Tepat jam 4.00p.m mereka berdua kelihatan sama sama menaiki sebuah kenderaan Lawvy Forginated 4.0i 4WD sambil sedang menuju ke Taman Balik Bukit. Taman Balik Bukit adalah merupakan sebuah Taman Rekriasi yang ada terdapat di sini. Sebuah Taman Rimba yang dibina di kaki sebuah bukit bernama Bukit Sekilau. Sebuah rezot sederhana besar dan bertaraf 3 bintang juga turut ada disediakan di situ. Peter Kocjhak dan Alexander Xiang mereka juga ada bercadang hendak menginap di rezot ini untuk selama 2 hari 1 malam sahaja.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 28, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

TERSENDIRIWhere stories live. Discover now