e

515 21 1
                                    

16/03/2015

Sevgili Yoongi,

Umarım gönderdiğim kutu eline geçmiştir. Aslında daha önce gönderecektim fakat ailemin öğrenmemesi için gizli bir şekilde göndermek zorunda kaldım. Biliyorum, sana sürekli hediyeler, çiçekler gönderen kişinin kim olduğunu merak ediyorsun. Yakın bir zamanda karşına çıkacağım demek isterdim fakat bunu yapamam. Seni uzaktan izlemeye devam edeceğim, her zaman kütüphaneye girmeden önce masana kahveni bırakacağım. Hediyelerimin yanına bıraktığım minik notlarla senin benim için olan önemini anlatacağım. Biliyorum sevgilim, beni görmek istediğini çok iyi biliyorum. Sadece bunu söyleyebilirim: ben senin düşündüğün gibi biri değilim. 

Seni seviyorum.



20/03/2015

Sevgili Yoongi,

Bugün sen kütüphaneden ayrıldıktan sonra fark ettim bana bir not bıraktığını. Mesajının altına koyduğun gülücükler gözlerimin dolmasına neden oldu. Senin kıymetli ellerinle yazdığın yazılar şuan okunmuyor, Yoongi. Özür dilerim, senden aldığım ilk şeyi mahvettiğim için. Ama merak etme, onu gittiğim her yere götüreceğim. Seni asla unutmayacağım. Ne kadar kötü bir durumda olsam, kanlar içinde olsam dahi senin güzelliğini kendime hatırlatacağım. Beni bir gün unutsan bile, kalbimde bir tek sen olacaksın.

Seni seviyorum.



good enough | yoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin