17/04/2015
Sevgili Yoongi,
Seni görmeye gelemedim, özür dilerim. Masana her zaman koyduğum çiçeklerin, kahvelerin yokluğunu yaşattığım için tekrardan özür dilerim. Umarım benim yüzümden o çok sevdiğim gülüşün yok olmamıştır. Lütfen bana alışma. Ben senin için iyi değilim. Son günlerde aklımdan bir sürü düşünce geçiyor, korkak benden kurtulmak istiyorum ama yapamıyorum, karşına çıkamıyorum. Fakat sen yine de gülümsemeyi unutma, yemeklerini aksatma. Seni aklımdan 1 saniyeliğine olsa dahi çıkartamıyorum, yarın geldiğimde soluk teninle karşılaştırma beni. Seni yapabileceğim en iyi şekilde karşılamaya çalışıyorum her sabah kütüphane masasına oturduğunda. Ama lütfen... lütfen unutma ki hiçbir şey sonsuza kadar beyaz bir yaşam sürmez. İstediğin herhangi bir renk olursa olsun fark etmez. Ama, sana olan aşkım... olabildiğince mavi kalacak. Lütfen bunu da unutma, Yoongi.
Seni seviyorum.
22/04/2015
Sevgili Yoongi,
Senin sayende, kaybettiğim geleceğimi buldum. Senin gülüşünde, özgürlüğümü buldum. Kafese kapanmış bir kuşu, tıkıldığı yerden kurtardığın için teşekkür ederim. Senin bunları bilmediğini biliyorum. Öğrenmeni de istemiyorum. Benden korkmanı, eski masumiyetini kaybetmeni istemiyorum. Çünkü sana önceden söylediğim gibi: ben senin için yeteri kadar iyi değilim.
Seni seviyorum.