05/05/2015
Sevgili Yoongi,
Benim kim olduğumu öğrendiğinden beri sürekli masama hediyeler bırakıyorsun. Bunu yapman kalbimin daha önce atmadığı kadar hızlı atmasına neden oluyor. Masama ben gelmeden önce okumam için bıraktığın kitap, yanında benim en sevdiğim kahve. Ve kitabın içine yerleştirdiğin kırmızı gül. Bana yakınlaştığını hissettiğim her an benim için daha çekilmez oluyor. Neden bilmiyorum fakat bizim birlikte olmamız düşüncesi bana çok uzak geliyor. Kokun çok yakınımdan duyulsa da, bana fazla uzaksın. Hissetmeyi sevmedim, sol göğsümde bir sızıyı, ellerimi uzatsam dahi sana tam anlamıyla dokunamayacağımı bilmenin verdiği acıyı. Sadece sana sarılıp koynunda ağlamak istiyorum. Ama benim esmer vücudum, senin beyaz vücuduna değdiği an senin değerli tenini yakacakmış gibi hissediyorum. Senden uzak durmak zorunda olmaktan nefret ediyorum... ama merak etme...
Seni seviyorum.
20/05/2015
Sevgili Yoongi,
Yapamıyorum, karşına çıkamıyorum. Yanıyor, Yoongi. Seni göremediğim her saniye gözlerim yanıyor, sana bu kadar alışmışken, bir anda senden uzaklaşmak hiç iyi hissettirmedi. Sana fazla yakınlaştım. Umarım, sözümü dinlemiş ve bana alışmamışsındır. Çünkü bu his berbat. Vücudumun sana ihtiyacı var. Senin güzel yüzünü görmeye, kitapta seni etkileyen paragraflara verdiğin tepkiyi izlemeye, dudaklarının arasından çıkan her kelimenin oluşturduğu cümleleri duymaya ihtiyacım var. Sana.... sana ihtiyacım var.Ama ben sana uygun değilim, güzelim. Senin için yeteri kadar iyi değilim çünkü ne yazık ki senin benden daha iyilerine layıksın. Senin hayatını aydınlatacak birine ihtiyacın var, benim gibi bir kara boşluğa değil.
Seni seviyorum.