Capitolul II

76 5 0
                                    


Dimineața venise, iar frații Kim deja se aflau într-o trăsură in drum spre casa mătușii lor. Ideea aceasta nu îl incanta prea mult pe Jungkook, nedormind toată noaptea și gândindu-se la cum fratele său avea să fure din casa doamnei Mei. Pe de altă parte, Taehyung era bine dispus și fericit că va avea bani sa renoveze casa. Pentru el reședința aceea era cel mai important lucru și nu avea de gând să o lase pradă stricăciunii.

Având fiecare gândurile lor, nici nu au simțit cum a trecut timpul și au ajuns la casa rudei lor. Au coborât din trăsură, pășind până la ușă. Au fost primiți de mătușa Mei într-o casă ce părea sărăcăcioasă pe dinăuntru din cauza zgârceniei femeii. Taehyung și-a afișat pe față zâmbetul său șarmant încercând să se facă cat mai plăcut.

-Matusa Mei -ii prinde mana si o sărută ușor într-un gest politicos- ne-a fost foarte dor de dumneavoastră și încercând să păstrăm legătura cu toate rudele noastre am dorit să vă vizităm.

In acel moment Jungkook se gândea cat de credibil poate sa fie fratele său pentru a obține ce își dorea. S-au așezat în salon și au început să discute despre cateva subiecte puțin interesante pentru cel mic. Seara a venit și toți se aflau la cina.

-Jungkook, -incepu mătușa Mei- nu am auzit nimic în legătură cu vreo relație de a ta. Nu ai pe nimeni? Știi doar că trebuie să te pui la casa ta. -Si așa femeia a atins un subiect sensibil pe care băiatul in ura.

-Nu mătușa Mei, încă sunt în căutarea persoanei care să îmi fie alaturi mereu. -Intr-un fel mințea, lui nu ii pasa să găsească pe cineva, dată fiind și orientarea sa sexuală, însă dacă era sa aibă o persoana cu care să se înțeleagă bine și să îl iubească putea sa accepte asta.

Subiectul s-a schimbat și asa s-a terminat și cina, fiecare mergând in camerele lor. Pe la miezul nopții Jungkook stătea întins pe pat. A auzit o bătaie în ușă și a deschis ușor vazandu-l pe fratele său care intra repede in camera.

-Asta o să ne ajute să renovam o parte buna din casa -spune și scoate un tablou de la spate, apoi îl bagă în bagajul celui mic- Mâine dimineață plecăm, te mai anunț odată să nu lași nimic aici- îi ură noapte buna și se face nevăzut plecând în camera lui.

A urmat o alta seara agitată in care băiatul abia a putut să doarmă. Dimineața cei doi și-au luat la revedere de la mătușa, femeia bucurându-se că cei doi nu mai stau pe capul ei, și au plecat cu trăsura înapoi spre casă.

-Taehyung, eu nu sunt împăcat cu faptul că ai furat tabloul. Poate își dă seama și ne cheamă la politie -Cel mare era satul de plângerile fratelui său, așa că a încercat să îl liniștească.

-Nu îți face griji, Jungkook, nu o sa observe nimic. Plus de asta am aranjat deja sa vând tabloul cu o suma bunicică marchizului Min.

Black Rose -Yoonkook-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum