1 Fejezet

841 18 12
                                    

A KÖNYV ELÖZŐ RÉSZE A FNAF A LÁTSZAT ÁRNYÉKA

A pizzázó lerombolása után purple guy egy óvodában talál munkát mint óvobácsi a gyerekek felallá mászkálnak üvöltenek sikítoznak purple guy leült egy sámlira és nézte a gyerekeket egy gyerek oda ment purple guy hoz - dave bácsi mitcsinál? - gondolkodom, nosztalgiázok - mondta purple guy - mi az a noszal micsoda - kérdezte a kis gyerek - a nosztalgia az amikor visszaemlékezünk valamire - mondta purple guy - mi az ott az ingén? - kérdezte a kis gyerek - ez egy jelvény freddy van rajta az van rá írva hogy "freddy fazbear's családi étterem" - mondta purple guy - de hát ez nem létezik csak a freddy fazbear's pizza létezik - mondta a kis gyerek meg cáfolva - régen ez is létezett még 1983 ban nappali őr ként dolgoztam ott felvettem egy animatronic ruhát és szórakoztatás mint spring bonnie de már rég nem létezik mert bezárt mielőtt kérdeznéd igen pizzákat lehetet rendelni csak a neve volt más - mondta purple guy előre gondolkodva - mond és merre található ez a pizzázó? - kérdezte purple guy - a berlington utca 15 ben a pizzázóban a kedvenc karakterem toy chica ő a legjóbb mindig magával visz egy cupcake-et aminek van kétt szeme és van neki foga olyan aranyos anyával mindig oda megyünk pizzát enni-mondta a kis gyerek - köszönöm jack na meny játssz a többiek kell - pár perccel később csendes pihenő volt a gyerekek kifulladva elaludtak, a gyerekeknek rémálmaik voltak purple guy tudta hisz ő miatta vannak a gyerekek-nek rémálmai de ő nem tehet róla purple guy le ült egy székre nightmare már mellette volt - na milyen nightmare nak leni de jó neked hogy nem égeti a szemedet a nap én mondtam meg a többi nightmare nem hogy tegnap változtassanak át ez előre volt meg tervezve meg akartam állítani de már túlkéső volt hogy meggondoljam magam úgyhogy bocsánat. - purple guy nem haragudott nightmare re hisz ha ez igaz akkor elfogadja a bocsánatot ekkor az óvoda főnöke be hivatta purple guyt - nos dave sajnálattal közlöm de agya át a kulcsokat nem azért mert rosszul csinálta a munkáját - mondta az óvoda főnöke - de hát akkor miért - kérdezte purple guy - mert sokan panaszkodtak a higiéniája imát sokan azt mondják hogy árad magából az alkohol szag - mondta purple guy főnöke purple guy oda adta a kulcsot és elment abba az új pizzázóba állást keresni kitöltötte az önélet rajzát és bemenet a menedzserhez - szóval Dave miller azt írja hogy tulajdonosa egy robotikának és dolgozót a freddy fazbear's family diner ben mind két őr munkában nappali őr és éjjeliőr ként és a tegnap lerombolt freddy fazbear's pizzázóban itt is mindkét őr szakmában. Ért a robotikához - mondta a menedzser - igen - mondta purple guy szűkszavúan - nos hát felvan véve üdv az új freddy fazbear's pizzázóban itt ám minden tudni valló a robotoktól is részletesen. - ezzel purple guy kezébe nyomta a kézikönyvet este 10 kor kezdesz mint új éjjeliőr - mondta a menedzser - a pihenőszobában alud hatok? Mert őszintén a házamat eladtam réges régen - kérdezte purple guy bizonytalanodva - persze érezd magad otthon csak ne piszkolj össze semmit a robotok nem tudnak bemenni - mondta a menedzser nyugtatóan purple guy bement a pihenőszobába és elaludt nehezen mert még kellet szoknia az új környezetet.


fnaf az új korszakحيث تعيش القصص. اكتشف الآن