Ehem ehem... *boğazını tazeler* Yada boşverin ya,kendimi tanıtmakta,kendimden bahsetmekte falan hiç iyi değilim.. zamanla yazdığım hikayeler sayesinde kişiliğimi tamamen algılayacağınızı umuyorum.. Şimdilik sadece adımız Zeynep ve Polen -ehem ehem- olduğunu ve garip bir insan olduğumu bilseniz yeterli.The Lonely Ones'ı yazmamın sebebi (sıkılmak ve depresyonda olmak dışında) wattpad'de eşi benzeri olmayan bir aşk hikayesi yazmaktı.Bütün hikayeler çoğunlukla benzer olduğu için (bad boy,good girl vs.) Ana karakteri ne bad girl ne de good girl yapmayı düşünüyorum açıkçası.Ana karakterin adı Annabeth (Lütfen "Ana" veya "Anna" diye yazıldığı gibi okumayın,ağlatmayın biricik yazarınızı..Ennabet diye okuyorsunuz,bilmeyenler varsa..) Aslında Annabeth karakterini kendi kişiliğimden,duygularımdan ve düşüncülerimden esinlendim.Kısaca Annabeth=ben.Tabii ki olaylar ve geçmiş benim hayatımda geçenlerle alakalı olmayacak.Sadece kişilik olarak kendime benzettim.Aşk hikayelerinde ana karakter genellikle good girl olur, ya da çok utangaç falan filan.Havalı bir ana karakteri olan aşk hikayelerini fazla görmedim açıkçası.. Havalı bir ana karakter olan bir hikaye olsa bile elinde sonunda aşk duygusuna yeniliyordu ve duygularını açığa çıkarıyordu.Benim ana karakterim böyle olmayacak kısacası.Demek istediğim;Annabeth içine kapanık bir insan.Yani,eğer Annabeth birisine aşık olsaydı bile karşısındakine bunu asla göstermezdi ve söylemezdi de.. Utangaçlıktan değil,Annabeth açık sözlü,dürüst insanlardan biri.Utangançlıkmış,reddedilme korkusuymuş o böyle şeyleri bilmez.Bilse bile bu onu yapmak istediği şeyi yapmaktan alı koyamaz.Eskiden birine aşık olsa direkt hoşlandığı kişinin yüzüne basitçe söylerdi."ESKİDEN.." (SPOILER ALERT WUHUUU DFGKJDFG) Beth'in acıklı bir geçmişi var..bu geçmiş hikayede ilerleyen bölümlerde anlatılacak tabii ki.Beth ilk bakışta hiçbir şeyi önemsemeyen biri olarak görülebilir ama birisini değer verdi mi ona sonsuza kadar sadık kalır ve o her kimse onu korumak için herşeyi yapar.Bu hikaye sadece Beth hakkında olmayacak tabii ki.Hikaye ilerledikçe ana karakter sayısını arttıracağım ve onlara özel bölümler de yazacağım.Bir hikaye sırf bir kişi hakkında odaklansaydı bayağı sıkıcı olacağını düşünüyorum çünkü.Crystal'ı ve diğer ana karakterleri ilerleyen bölümlede detaylarıyla anlatacağım.Söyleceklerim bu kadar.
İlk bölümde görüşmek üzere..