Ehem ehem ben Polen hani kullanıcı adımız singerandsleeper ya işte ben singer olanım herneyse bu hikayeyi birlikte yazmaya karar verdik -Zeyneple- Umarım beğenirsiniz bu arada beni takip edin -,- (polenasdfgh)Herneyse bu hikayede karakterlerimiz var biliyorsunuz ki ve ben hikayede Crystal karakteri oluyorum.Annabeth ise Zeynep.
TLO-2
ANNABETH'İN AĞZINDAN
Evet yurtta kalıyorum.Umarım bunun gibi sürtüklerden biri ile oda arkadaşı olmam.Oda numaramı öğrenmek amacıyla müdire hanımın odasını bulmak için okulda keşfe çıktım.Ve evet sonunda buldum en üst katta koridorun soundaki oda.Kapıyı tıklatıp içeri girdiğimde bilgisayarıyla uğraştığını gördüm.
-Bayan River?
-Evet
-Sınıfınız 9-D Yurt numaranız 856-A İyi günler.
-Kadın bildiğiniz beni kovdu yani.Herneyse diye mırıldanıp odadan çıktım.Yurt odamı aramaya başladım dersler iki gün sonra başlıyordu
-856-A buldum
Kendi kendime konuşuyorum evet.Bu çocukluğumdan kalma bişey.Bilirsiniz yalnızlık..
Odamın kapısını açtığımda şaşırdım doğrusu.Ağlayan bir kız vardı ve omzundan tutup onu teselli etmeye çalışan bir kız.Geldiğimi farketmemişlerdi.Erkek çocuk şöyle dedi.
-Sen bir Fallsta'sın Crystal,buna göre davran.
Fallsta mı? Crystal? Yoksa bu o mu?
Ayağım yerdeki çöp kutusuna çarptığında beni farkettiler.Vanilyalı parfüm hala kullanıyor.Vanilya kız geri döndü öyle mi?
-Crystal?
-Kimsiniz?
Beni farketmesini istiyorum o yüzden söylemiyeceğim.
-Ben bu odada kalıyorum oda arkadaşımın Crystal Fallsta olduğu söylendi.Sen misin?
Göz yaşlarını sildi ve ayağa kalktı.
-Evet benim meraba
Elini uzattı.
-Adın ne adını bilmediğim gizemli kız?
-Annabeth,Annabeth River
-Anna?!
-Crystal.
-Anna?!
-Crystal.
-Anna?!!!!
-Evet Crystal benim.
Omzumda bir ağırlık hissettiğimde bana sarıdlığını anladım.Onu çok özlemiştim vanilya kokulu parfümü.O benim en yakın arkadaşım.Benden ayrıldığında arkada oturan erkeği gördüm.
-Selam ben Liam
-Annabeth
-Güzel isim
-Teşekkürler
-Neyse Crystal benim gitmem gerek sonra anlatırsın.
-Görüşürüz Liam
CRYSTAL'IN AĞZINDAN
Yıllar önce ayrıldığım çocukluk arkadaşım döndü öyle mi?
İnanmıyorum bide oda arkadaşıyız.Bu gerçekten harika.
-Hala vanilya kızsın öyle mi?
-Öyleyim
-Benimle gel sana okulu gezdirmek isterim bende bu okulda yeniyim ama eşyalarımla bir hafta önce buraya geldim ve yerleştim.Sana okulu gezdirmemi istermisin Anna?
-Tabi neden olmasın?
-Burası kantin,burası kafeterya,burası park,burası yemekhane,burası erkekler yurdu,okul binası ve spor salonu?
-Çok yoruldum biraz otursak.
-Tamam beni izle
-Park mı?
-Evet çimenlerin üstünde otururuz.
-Tamam
-Demek böyle he?
-Böyle
-Bunca yıl naptın Crystal?
-Beni yetimhaneden aldıktan sonrada iyi bir hayatım olduğunu söyleyemem beni alan kişiler çok kötüydü.Üvey annemin çocuğu olmuyordu.Bu yüzden beni almışlar ama galiba pişman oldular.Üvey babam beni hep dövüyordu.Üvey annem ise bağırıp çağıran bir psikopattı.Neyseki bir gece ordan kurtulmayı başardım bir kafede çalışmaya başladım.Para kazanıyorum ve yaşıyorum işte.. Ya sen?
-Benim hikayemi biliyorsun ben yetimhanede büyüdüm sen gittikten sonra beni kimse almadı.Sen hiç arkadaş edindin mi?
-Bir tane..Liam.
-Onu seviyormusun yani aşk anlamında ?
-Hayır sadece arkadaş.
-Peki bugün neden ağlıyordun?
-Nina yüzünden
-Ah o sürtük mü?
-Tanıyormusun?
-Bugün tanıştık.Daha doğrusu çatıştık.Merak etme o sürtüğün icabına eminim bakılır.
MULTİMEDYA ANNA