Tanıtım

56 1 0
                                    

''Biz üç ay sonra evleneceğiz fakat sen yarın 3 aylığına Paris'e eğitim görmek için gidiyorsun.Burası ne olacak? Gelinliğin özel istiyorsun fakat sen düğün tarihine kadar yok oluyorsun ve sonra ''ben sana güveniyorum. Sen yaparsın'' Çok istiyorsan gelinlik provasına ben giderim   ''

''Kariyerin benim için her zaman ön planda olduğunu biliyorsun Mert ve sadece üç aylığına. Bu kaçırılmayacak kadar güzel bir fırsat''

''Peki ya ben? Ya da biz? Senin için kaçıncı sıradayım Selen? Bunu söyle ki bende yerimi bileyim!''

. . . . . . . . . . . . . . . . . .

''O kadın kim Ahmet? Neden sürekli sana mesaj atıyor?''

''O benim iş arkadaşım Dünya. Bu arada saçını mı boyattın sen?''

''Benim alnımda gerizekalı mı yazıyor? Senin o çok sevgili iş arkadaşının aynı zamanda yatak arkadaşın olduğunu anlamayacak kadar saf mıyım lan ben? Bizim için en iyisi ayrılmak.''

''Ama ya çocuklar?''

''Seni gerzek bizim çocuğumuz yok biz daha 2 yıllık evliyiz. Ha bu arada senin yeni gördüğün saçlarımı 2 ay önce boyattım. Tabi sen iş arkadaşını düşünmekten pek fark etmemişsindir.''

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

''Çok sevgili ailem bu sene sınav maratonunuda atlattığıma göre ki bu güzel bir başarı artık tatile çıkmaya hak kazanmışımdır değil mi?''

''Haklısın Umutcuğum(!) öss de 4. senenide doldurduğuna göre izin verebiliriz. Nereye gitmek istersin? İzmir?Muğla?''

''Paris'e ne dersiniz?''

Üç dişi ve bir şehir...

Biri Dünya Özkay, ailesinin zoruyla evlendiği adamın onu aldattığını öğrenince boşanır. Acaba Paris'te gerçek aşkını bulabilir mi?

Biri Selen Kıyak,  hayatı boyunca ön planda tuttuğu kariyeri düğün gününe kadar onu alıkoyunca ona seçim yapmak kalıyor. Acaba Paris doğru kararı vermesene yardımcı olacak mı?

Ve son kızımız Umut Karsen, ailesininde dediği gibi üniversite sınavında 4. yılını doldurdu. Parisin onun için dinlendirici olacağını düşünsede başına gelecekleri kim bilir?

Paris'te 90 GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin