7

578 42 2
                                    

Sa ai grija de un little poate fi destul de greu, pentru ca practic sunt copii. Din punctul de vedere al lui Yoongi sa aiba grija de Jimin era o placere, pentru ca cel mic dadu dovada de o buna purtare si in little space, nu facea galagie sau mizerie. Asta fiind un plus pentru cel mare, acum ca se decise sa aiba grija de Jimin trebuia sa-l si intretina cu toate ca Jimin cel mare se va supara ca a stat pe banii lui. Yoongi nu voia ca cel mic sa isi risipeasca bani. El putea munci putin si castiga destul de mult. Si inca o data ii multumi lui Namjoon ca il indruma spre muzica si IT. Compusul melodiilor era doar un hoby pentru el, locul de munca serios la care trebuia sa se concentreze mult era cel de la firma, chiar daca nu statea toata ziua la un calculator el trebuia sa se plimbe de colo colo dupa Haseok si sa vada ce contract trebuie semnat, sedinte peste sedinte, proiecte cu nemiluita. Dar cu toate astea ii placea, in primul rand pentru ca patronul era de asemenea prietenul sau cel mai bun si in al doilea rand castiga foarte bine. De fiecare data cand Haseok pleca in calatori el se ducea cu el, dar acum sau schimbat multe lucruri. In calatori se va duce doar daca Haseok chiar va avea nevoie de el, dar cu toate astea nu mai mult de trei partu zile. Nu voia nici in ruptul capului sa-l lase singur pe micut sau in grija altcuiva. Jin era foarte coplesitor cand venea vorba de cel mic stiia asta de la Taehyung care in urma cu cateva zile ia spus de Jungkook ca si el este de asemenea un little. Se bucura cand auzise asta pentru ca Jimin va avea cu cine sa se joace sau cu cine sa se uite la desene.
       Se ridica usor din pat si porni spre bucatarie, pregati rapid un bol cu cereale si un pahar de suc de mere pentu cel mic si pentru el o cafea tare.
   Se duse spre dormitor usor fara a face galagie, intra in baie unde isi facu un dus scurt si iesi. Jimin era treaz si se uita confuz la el.

-Hyung unde pleci asa devreme?
-La munca baby! Daddy o sa se itoarca in cateva ore, pana atunci tu vei sta cuminte si ma vei astepta, daca ai nevoie de ceva ma suni pe mine sau pe Taehyung sa vina la tine cu Jungkook, ai inteles? Cel mic se uita putin confuz dar dadu din caop in semn de aprobate nu ii placea sa stea singur,dar stia ca nu poate face o scena de copil mofturos, poate Yoongi se va supara pe el. Cu toate acestea o zi fara Yoongi insemna ca el poate face ce vrea, poate manca dulciuri multe si sa bea suc.
-Ok daddy am inteles! spuse el mai plin de viata cand se gandea cate dulciuri poate manca.Yoongi nu sa gandit la asta asa ca-l saruta pe cel mic pe frunte si pleca nu inainte de a incuia usa.

Jimin se puse pe canapea cu toate dulciuriel si sucul in jurul lui si dadu drumu la desene si ncepu devastarea tuturor pungilor si cutiilor de suc.
   Peste cateva ore cel mic se trezi cu o durere de burta groaznica cu toate acesea stransese resturile si le arunca cu gandul ca Yoongi nu le va vedea.
  Yoongi intra linistit cateva ore mai tarziu in casa se descalta si isi aranja pantofii la usa. Porni spre sufragerie fara a face prea mare zgomot, voia sa-l surprinda pe cel mic, dar cel surprins si tot odata speriat a fost el cand il vazu pe Jimin plangand pe canapea.
  -Baby? Baby ce ai patit?.....

Nu îmi pasă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum