Przedstawienie bohaterów:
BTS- tych to nawet nie trzeba przedstawiec, są wypełnień miłością do ARMY. Koreański zespół.
Park Chae Young
16-letnia Koreanka mieszkająca w Seulu. Uczennica 1 klasy liceum. Interesuje się muzyką i tańcem. Bardzo dużo czasu spendzia na poznawaniu nowych zespołów kpopowych. Trenuje kung fu
Zna min. BTS, MAMAMOO,MOMOLAND,EXO,SEVENTEEN,2NE1, MONT,MONSTA X,TWICE,BIGBANG,PENTAGON,HWA SA,iKON,SUNMI.
Uwielbia rysować i wszelkie rodziaju artystyczne rzeczy.
Uwielbia tańczyć.
Przyjaciółki: Jenny, Lisa,Jisoo
Umie mówić w 4 językac:
Koreański, japoński, chiński, angielski.Jennie Kim
Dobra przyjaciółka Rosy. Miła osoba na przekór wrażliwa. Również słucha kpopu, interesuje się współczesną modą oraz umie mówić po japońsku. Ma 16 lat.Lalisa Manoban
Kujona w szkole, po za murami szkoły szalona dziewczyna. Uwielbia imprezować. Jest zdecydowaną kobietą. Ma ona 5 braci i 3 siostry pochodzi z wielodzietnej rodziny. Na codzień odrywa się od rzeczywistości i ucieka w głąb ludzi. Ma ona 16 lat.
Umie mówić w 5 językach: Koreański, japoński, chiński, Tajlandski, angielski.Kim Jisoo
Miła skromna osoba, urodziła się w bogatej rodzinie ojciec jest biznesmenem a matka sławnym lekarzem. Jej rodzice nie mają czasu dla swojego jedynego dziecka. Jisoo pomimo bogatych rodziców nie jest rozpuszczonym bahorem. Ma 3 ważne dla siebie osoby, które kocha. Interesuje się naukami ścisłymi. Wiele razy wygrywała różne konkursy chemiczne. W przyszłości chciała by zostać chemikiem.Wszystkie te dziewczyny szukają miłości, ale same niewiedzą że ona może przyjść z nienacka.
<Heja bobaski bardzo mi się nudzi wiem wiem miałam robić dady z jiminem, ale jak to mówią ,,kobieta zmienną jest" haha no cóż mam nadzieję że ta książka się dobrze przyjmie. Nie obiecuje że rozdziały będą codziennie, beda w tedy kiedy dostanę wenę do pisania a narazie.
Dziękuję za uwagę i do zobaczenia
~dzieciaczki
CZYTASZ
¿Przyjaciele? P. Ji.
Romance•Rose 16-letnia dziewczyna z Korei, która ma szansę poznać swoich idoli. Jak koncert i Fanmeeting wpłyną na jej życie? "-Nie pozwole Ci odejść!-moje ramiona nigdy Ciebie nie puszczą" . . . Rose słucha kpopu od ponad 5 lat. Interesuje się kpopem. Słu...