Keď vlak zastavil som sa iba rýchlo prezliekol do habitu. A potom pomalí som vstúpil z vlaku a išiel som von. Bol som rád že som tu zase. Iba som sa nadichol. Bol som rád že uvidím toho chalana ešte raz a to mi naplánovalo srdce. Iba som sa rozhliadol a hľadel po ňom. Asi po 5minutach višiel von moje oči zajasali ako moje srdce. Snažil som sa to nedať na javo pred môjmi ehm dása povedať parťakmy. Iba som sa pozrel na jeho nádhernú tvar a tiež ta jeho postava. A ten chalan bol Harry potter. Snažil som sa na neho nenápadne pozerať abi si ma nevšimol aj stou jehou partov. Asi po 3 minútach prišli koče. Predca nič nezvyčajné iba koče ktoré sa pohibuju sami. Iba som si sadol a snažil som si odvrátiť pohľad od Harryho. Tak som sa snažil rozpravať z môjmi partakmy.
——————————————————
Po nejakej tej chvilke sme boli už pred rokfortom. Jemne som sa pousmial a len išiel do hlavnej siene kde mala bit večera. Ako také nečakane. Keď uš tam boli skoro všetci no vlastne všedci tak moje oči boli na chrabromilsky stôl otočené. Pozeral som sa ako sa Harry baví a rosprava a to mi vivolavalo na mojej tvári menší úsmev. Moje túžbu viacej rastly a to veľmi rychlo. Keď mi nekdo niečo hovoril tak som vedčinou ignoroval. Bol som tak rad ze ho vidím znova a mal som plán už že mu to poviem. Nemôžem to vidržat nemôžem sa naďalej pretvarovať to proste nie.
YOU ARE READING
(Drarry) A Ja Mam Svoje Prianie
FanfictionOdohrava sa na Rokforťe v 4 ročníku.. Komu sa paci drarry fanfikcie tak si to prčitaj.