Moje meno veľa ľudí pozná aj nenávidia. Totiž moje meno je Draco Malfoy. Moje pocity alebo túžby k jednému chalanovi boli veliké ale musel som ich potláčať aj keď to bolo tažke.
------------------
Moje matka ma ráno zobudila z môjho milovaného spánku kde som myslel iba na toho nádherného chlapca. Tešil som sa keď ho konečne uvidím keď konečne uvidím jeho tvar keď upočujem jeho hlas ktorý mi robí zimomriavky. Bez slova som sa iba postavil z postele. Moja matka už odišla dole do kuchyne . Ani som sa neprezliekol a iba som išiel dole do jedálne. V jedálni som už uvidel mojich rodičov. Cele raňajky prešli bez slova boli dosť nudné a údesne. Po raňajkách som išiel iba do mojej izby kde som sa obliekol do môjho hábita. Všetky veci som mal už pobalené. Jemne som si iba povdychol. A sadol si na posteľ. Asi po 1hodine čistej nudy a myslenie iba na toho chalana ma rodičia zavolali aby som už išiel na Rokfort. Kufre a veci zobral sluha a ja som išiel bez slova dole. Celá cesta na nástupište 9\3,4 bola bez slova. Ešte pred tým než som nastúpil do vlaku mi otec dal ďalšiu krátku prednášku ako som to ja nenávidel. Ale musel som to zniesť. Keď konečne skončila ta jeho nudná prednáška tak som iba nastúpil do vlaku sedel som v kupé. Po niekoľkatich hodinách sme konečne zastavili takže sme boli už na Rokforte.
YOU ARE READING
(Drarry) A Ja Mam Svoje Prianie
FanfictionOdohrava sa na Rokforťe v 4 ročníku.. Komu sa paci drarry fanfikcie tak si to prčitaj.