Kapitola 6

1K 35 15
                                    

Neustále som premyšlal na tichto možnosti "on ma hľadá, nebodaj má ma rad, atď,, tých možnosti bolo veľa. Jemne som sa pousmial nad mojimi myšlienkami aj keď to bol iba moje pranie. Najradšej by som mu to povedal, objal ho a dal mu všetko. Neviem prečo som sa správal  k nemu zle, no ale asi viem, chcel som zakryť pravdu, pravdu že ho milujem.  Jemne som si povzdychol a zahľadel sa na oblohu. Po asi pár minútach som počul kroky, malé kráčanie po kamienkov, nedalo mi to a pozrel som sa. Videl som Harryho ako ide neďaleko mňa. "on si ma nevšimol?,, toto mi vrtalo v hlave. Nemohol som to udržať, išiel som za ním a povedal, celkom milím tonom, no lenže v mojej mysli som sa bal.
" Ahoj...,,
On sa iba otočil na mňa, a pozrel sa na mňa, mal celkom prekvapení výraz, bol ticho. Ja som iba ešte povedal.
" čo tu robíš.. Potter..?
Môj hlas sa trochu zatriasol nevedel som čo bolo so mnou v tú chvíľu. Iba som sa na neho pozeral mal celkom udivený výraz, v tú chvíľu ma zalial pot a stres, ale na koniec po chvíľke povedal
" Nemôžem si iba pripomenúť moje spomienky?.. A čo tu robíš teda ty Malfoy ? ,,
Nemal som rad keď mal ten divni prízvuk pri mojom priezvisku, ale ja som povedal po chvíľke zase jemne a trochu milo
" Toto miesto mam prosté rad ,,
Videl som ako iba jemne prikývol na znak súhlasu, stále mal ten jeho prekvapení výraz, bože môj pomoc, bolo trápne ticho stále som sa pozeral na neho , no ale po chvíľke on niečo povedal.
" stalo sa ty niečo že si zrazu milí?,,
V tú chvíľu som bol ticho a pozrel som sa na stranu. On ešte raz zopakoval a ja som sa v tú chvíľu otočil na neho.
" ani neviem...,,
Keď som to povedal ešte sa niečo opýtal.
" čo sa deje že si si do mňa nerýpol alebo nezačal ma provokovať?,,
Odpovedal som dosť rýchlo ale od srdca
" nechcem už.... Možno.. Uh..,,
Chytil som jeho spodnú časť tváre . A iba som sa na neho pozrel a začervenal sa nič som nerobil iba som sa pozeral do jeho oči. Videl som že sa uškrnul ale tiež začervenal, ale zrazu dal jeho pery na moje, v tú chvíľu som sa naozaj začervenal, no ale pravdu povedať mal naozaj jemne a sladké pery. Dal mi par vlažnich boskov no ktoré som mu opätoval. Stále som sa červenal no dosť výrazno, vypadal som asi ako rajčína, no všimol som si aj na ňom že keď som mu vrátil bosk červenal sa a bol tiež podľa mňa prekvapení. Nevedel som čo to malo znamenať, čo sa stalo, prečo to urobil, no ale tiež som dúfal aby to neskončilo. Po chvíli som sa odtiahol a pozrel dole, jemne som sa dotkol z pár prstami mojich pier. Samozrejme že som bola v šoku, kdo by nebol. Trápne ticho trvalo pár sekúnd až dokým to Harry nezlomil to ticho.
" Takže... Uh.. To bol dôvod prečo si bol.. Milí?..,,
Ja som iba mlčky prikývol, a stále sa pozeral dole , no ale zase Harry prerušil to ticho.
" Ako dlho..?.. Uh.. Prečo si mi potom ubližoval?,,
Jeho otázky ma iritovali, neodpovedal som, no ako každý dobre vie, viem sa rychlo naštvať no ale viem zato aj I ich ľudí provokovať. Bol som iba ticho a nič nehovoril.
" Malfoy odpovedaj..!,,
Povedal trochu hlasnejšie, pozrel som sa pomaly na neho a jemne som si povzdychol.
" Možno, že.. Som bol zlý... Pretože.. Uh..,,
Pozrel som sa na stranu a bol ticho. No lenže Harry dokončil tu vetu.
"Pretože si do mňa..,,
Iba som prikývol, nemohol som vrátiť čas na späť, no možno že by som to ani nechel, ale tento pocit by som najradšej zabudol, pocit ktorí ma dráždi, tu trápnosť.

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Jun 07, 2019 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

(Drarry) A Ja Mam Svoje Prianie Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon