~3.rész~

19 4 0
                                    

-->Elkezdőtött a suli s én próbálok alkalmazkodni az új helyzethez.Tudniillik rólam,hogy nagyon rosz az ismerkedési képességem.A régi osztályomban is volt 1-2 csaj akikkel jóban voltam s ennyi.De azokkal is veszekedtünk,így a jobb fiúkkal(akik jófejek voltak s még viccesek is)lógtam nehezebb időkben.Ez alatt azokat a napokat értem mikor semmi kedvem sem volt a "barátnőimnek" nevezett illetőkkel együtt lenni,hogy szorongjak s veszekedjünk.Jobb volt mással,mint velük.És ja,csajokkal lógtam.Mindig is szerettem volna a srácokkal lógni,de a szüleim valamiért minden haveromat megkommentálták,így a csajoknál próbálkoztam.És nem,nem vonzódtam egyikhez sem,mert meleg vagyok.De szerintem ez már feltűnt nektek.De nem vagyok 100%-osan biztos benne,így inkább azt mondom,hogy biszex vagyok.A szüleimnek s még senkinek sem coming-out-oltam.De szerintem sejtik,sokan.De így új osztályban végre tisztalappal indíthatok.Csak egy csaj jött ugyanabba az osztályba,mint én,de szerencsére azt a hölgyet(mert megérdemli) mindig is birtam.Ő olyan fiús volt mégis nőies,s nem pletykálkodott,stb.Nem beszéltünk sokat,de az utolsó 2 évben(7-8 osztályban) padtársak lettünk,így jobban megismertük egymást.
-->Első benyomásra mindenki normálisnak tűnt az új osztályban,s végre azt éreztem,hogy mindenki-mindenkivel egyenlő.A régi osztályomban voltak a "nagymenők",akik nagynak hitték magukat,s még sok hülye istenitette is őket.Nem mintha én nem,de azért nekem elég hamar felnyilt a csipám és nem igen beszéltem velük.Én mindig is csendes voltam de ha kitörök akkor az olyan mint ha vulkánkitörés lenne:hangos és rombol.És miért is mondom el ezt?Mert az egyik ilyen "ásszal" padtárs lettem egy fél évre,kihúzta nálam a gyufát én meg ráijesztettem úgy,hogy egy hétig került.És épp ezért CSAK egy fél évig voltunk padtársak...Nem,semmi olyan dolgot nem tettem ami "durvának" számítana.Csak kiabáltam vele és szembedoptam egy marék homokkal,mert ő is ilyesmit tett.Nem mennék bele a részletekbe,csak annyit mondanék,hogy én figyelmeztettem,hogy hagyja abba,de ő azt hitte,hogy egy olyan csendes és szelid mint én,nem tud semmi "félelemeteset" tenni és épp ezért játa meg.
-->A évnyitó ceremónia hamar eltelt főleg azért,mert egy csajjal beszélgettem egész végig,ki csak utolsó évben volt osztálytársam s eléggé összebarátkoztunk.Hát őszintén csak azért barátkoztam össze vele mert hasonlítottunk és ő volt az egytelen akivel nem vitáztam,de én nem tervezek vele többet lógni az elkövetkezendő 4 év alatt,voszont ő már eltervezte,hogy "minden szünetben fogunk találkozni és marháskodunk"...na persze,már csak az hiányozna,hogy még többet zabálja az agyam!...
-->A ceremónia után osztályfőnöki ora.Az oszival volt szerencsém találkozni a beiratkozásnál,de elég sok rossz dolgot hallottam róla,remélem nem igazak.Osziórán a régi osztálytársammal ültem(mert már megszoktuk,hogy 7-8-ban együtt ültünk,nem akartuk megszakítani a sorozatot,s amúgy is nem ismertünk senkit,csak egymást),amúgy ezt a lányt Christine-nak hívják.Az oszi elmondta az iskola szabájzatát és lefényképeztette az órarendet,amit az egyik osztálytársunk beküldött az osztálychat-be.Annyira lefoglaltak az események,hogy fel sem figyeltem Mark-ra.

Sziasztok.😘Na itt az új rész,remélem tetszik.😊❤Még nincsenek különösebb események a történetszálban,de majd érkeznek.😅😁❤Ez a történet remélem jó lesz mivel elég személyes a történet,ugyanis saját életemet és az álmomat keverem össze és spékelem meg egy kis fantáziával!😅😊❤Majd jelentkezem,addig is minden jót!😘🤗❤ Bye-Bye!❤❤❤

U.I.:
SPOILER:A következő részben kicsit többet tudhattok meg a főszereplőről,Frank-ről!😊❤😘🤗

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 30, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

<~Interneten barátok~>Where stories live. Discover now