Dlaczego nie ma rozdziałów?

136 7 2
                                    

Eluwa wszystkim, znowu nie rozdział, ale za to jest przyczyna czemu nie ma tych rozdziałów. Pewnie nikt tego nie przeczyta, ale trudno. Wiec ostatnio w moim nudnym życiu pojawiły się smutne chwile, ale nie zabrakło też tych szczęśliwych. (smutnych było znacznie więcej) Ci, co śledzą mojego ig, to wiedzą, że też tam może nie byłam również zbytnio aktywna.
Jest mi smutno, że ci, którzy polubili tą gównianą książkę czekają na nowy rozdział i nie mogą sie doczekać, zwłaszcza rozdział miał pojawić się w jakąś środę czy tam wtorek pare tygodni temu. No ale do sedna.
Nie mam pojęcia jak zacząć, bo powód jest tak niesamowicie głupi, że jak przeczytacie z czym mam "problem" to pewnie zaczniecie sie śmiać, ale no cóż (XD). Więc chodzi o mojego krasza (pliss nie lubię pisać "crush" bo to takie mwjxudhuenf i jakoś tak dziwnie XD więc nie bić) i w sumie zastanawiam się kim tak naprawdę dla siebie jesteśmy. Jesteśmy w trochę dziwnej relacji, bo raz mówi, że jestem spoko, a później odwala niewiadomo jakie rzeczy. Ostatnio bardzo mnie zranił i to był cios poniżej pasa. Nikt nie wie, że ja sie w nim kocham, bo nie mam komu powiedzieć, a gdybym powiedziała to nawet mojej najlepszej przyjaciółce z klasy albo ogólnie mojej "paczce" to by mnie wyśmiały, powiedziałyby mu i bym stała się pośmiewiskiem klasy. Na nowo ;) w ubiegłym roku moją stronę trzymały tak naprawdę tylko 2 osoby, a reszta była przeciwko mnie.
Drugi "powód" dlaczego nie ma rozdziałów, to to, że ostatnio  B A R D Z O  zawiodłam się na moich przyjaciołach. Czyli tak naprawdę odnośnie trochę pierwszego powodu, ale zawiodłam się na nich nie tylko z JEGO powodu.  Dowiedziałam się kim tak naprawdę są, czyli w oczy przyjaciel, a za plecami jebana suka ;) i teraz tak naprawdę już nie mam pojęcia komu ufać, a komu nie.
Trzeci powód jest taki, że chciałam napisać milion książek o innych bohaterach. Jedną nawet mam ułożoną w głowie, ale nie mam pojęcia jakbym mogła zacząć i tak naprawdę mam ją gotową już od ponad roku. Nie mogłam sie skupić i tak się to kończyło się brakiem weny i miałam to gdzieś i stwierdziłam: "nie, nie chce mi się, napisze jutro" itp. No ale przejdźmy do jakiś weselszych tematów.
A więc jak pisałam, planuje napisać pierdyliard książek o innych bohaterach. Między innymi planuje napisać o Lil Pumpie, Lil Peepie, Bexeyu, Draconie Malfoy'u (potterhead łączmy się❤), Harrym Potterze i Newcie Scamanderze i napisać jakiś bezsensowny One Shot, bo planuje również zacząć pisać quizy na SamychQuizach i mam dużo pomysłów.
Mam też plany na tworzenie muzyki na SoundCloundzie, ale muszę się najpierw pouczyć trochę angielskiego i będzie gituwa. Niestety nie mam wsparcia od najbliższych, więc trace wiarę w siebie i zaczynam wątpić, czy mi to wyjdzie.
Mam nadzieję, że da się to jakoś przeczytać i coś wywnioskujecie z tego. Na poprawę humoru macie jakiś randomowy obrazek z mojej galerii (media). Następny rozdział może być nawet JUTRO albo w czwartek (no, ewentualnie w piątek) więc spodziewajcie się powiadomienia ;D
A ja tymczasem idę nadrobić Youtube, bo mam duużo zaległości i nie tylko Wattpad zaniedbywałam :)
No to naraska i czekajcie na rozdział (mam nadzieję, że wytrzymacie, bo już baardzo długo nie było rozdziałów) a ja lece i zawijam kiece! Buziaczki💋

Love Scars | Trippie Redd  [WOLNO PISANE/ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz