...GİRİŞ...

2 1 0
                                    


Tek bir kurşun. Birazdan tek bir kurşunla annesinin ve kız kardeşinin hayatını bitiren adamdan kurtulacaktı.

"Karan yapma." Dedi genç adamın babası son bir umutla.

"Sen onları öldürürken onlar da yapma diye yalvardılar değil mi lan?" Diye cevap verdi Karan soğukkanlılıkla.

"Ama sen ne yaptın?" Diye devam etti.

"Karan."

"Kes sesini. Yıllarca yalan siöyledin lan bana. İntikam hırsıyla büyüdüm ben. Peki kimden intikam alacaktım? Annemin ve kardeşimin katilinden." Silahı babasının alnına dayadı.

"Ama nereden bilebilirdim ki o piç kurusunun babam olduğunu."

"Mecburdum."

"Bu mu açıklaman?"

"Bir dinlersen eğer her şeyi anlatacağım."

"Anlat dinliyorum."

"İndir silahını önce."

"Anlat" Derin bir nefes alarak anlatmaya başladı genç adamın babası;

"Biliyorsun. Ben karanlık bir adamım. Bir sürü düşmanım var. Sen doğduktan sonra bu işleri bırakmaya karasr verdim. Ama devredecek hiç kimse olmadığı için yapamadım. Daha sonra annen  kardeşine hamile kalınca amcan işleri devr almak istediğini söyledi. Benim işime geldiği için hemen  kabul ettim. Çok güzel bir aile olmuştuk birlikti. Taaki annen dayanamayıp bana gerçeği söyleyene kadar."

"Ne gerçeği?" Karan'ın sesi kararlı çıkmasına rağmen kafasında büyük bir soru işareti vardı

"Annenin karnındaki çocuk benden değildi."Diye bağırdığında Karan silahın kabzasıyla çenesine sert bir darbe indirdi.

"Ne diyorsun lan sen. Belanı sikerim senin kimse elimden alamaz piç."

"Tecavüz ettiler."

"Ne?" İstem dışı sesi titremişti kim yapabilirdi bunu onun masum annesine? Ne istemişlerdi ondan?

"Evet."

"Kim?"

"Vedat Güngör."

"Bunu öğrendiğime göre seninle işim bitti."

"Kara-" Cümlesini yarıda kesen şey beynini dağıtan o tek kurşundu. Bulunduğu deponun çıkışına doğru hızla ilerlerken bir kere bile arkasına bakmadı. Depodan çıktığında ilk soru soran Uraz oldu;

"Öldü mü?" Karan başını olumlu anlamda sallayarak kardeşim dediği adamlara tek tek baktı.

"Ne olursa olsun benimle misiniz?"

"Her zaman kardeşim." Dedi Araf

"Sorman hata" Dedi Uraz.

"Ben yoksam siz bir hiçsiniz bu yüzd-"

"Boş yapma kardeşim"

"  Kısaca kambersiz düğün olmaz " Dedi Efekan.

"O zaman gidiyoruz."

"Nereye?"

"İntikam almaya..."


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 02, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin