11. dubna 2012 v kině El Capitan Theatre.
To není možné. Opravdu jsem tady, na premiéře nového filmu od společnosti Marvel. Už si úplně představuji ten nadpis mého článku "Další komiksová bomba zasahuje!".
Naštěstí jsem jako novinářka známého amerického časopisu Entertainment dostala fajn lístek na film. Ten byl samozřejmě úžasný. Můžu vám říci, že Marvel zbožňuji už od roku 2008 - film Iron man, ale na premiéru jejich filmu jsem se dostala až teď. JSem za to velice ráda.
Momentálně stojím nedaleko červeného koberce kde se shromažďují naše hvězdy. Robert Downey Jr., Chris Evans, Mark Ruffalo, Chris Hemsworth, Tom Hiddleston, Scarlett Johansson, Jeremy Renner, Samuel L. Jackson, Gwyneth Paltrow, Clark Gregg a Cobie Smulders. Potřebovala bych nějaký rozhovor, kdo by z nich byl nejlepší?
Mám to, dvojice Scarlett a Jeremy bude dobrá. Teď je jen sehnat. "Slečno Johansson. Pane Rennere. Eva Kůsová, časopis Entertainment. Můžu na minutku?" "Jistě, proč ne. Jeremy, pojď sem." odpověděla mi herečka. "Jsem zde. O co se jedná?" dodal herec. "Ráda bych s vámi udělala rozhovor do našeho časopisu."
"Promiňte, ale teď se to moc nehodí, pospícháme. Ale co třeba se sejít zítra v 10 hodin v kavárně našeho hotelu, ten jistě víte kde je. To by snad šlo, ne?" opáčil Jeremy. "Pokud vám to vyhovuje." "No jinak bych to nenavrhoval." "Přesně tak. Také souhlasím." dodala Scarlett. "Takže zítra v deset. Za tím na shledanou." "Na shledanou." Rozloučili jsme se a oni si to namířili zpět ke svým kolegům. Já ještě vyfotila pár foteček a zamířila si to k své motorce a odjela domů.
Tedy, takhle bych nečekala , že to dopadne.
ČTEŠ
TĚŠÍ MĚ... (Avengers actors)
RandomCo se může stát novinářce když vyrazí na premiéru jednoho filmu? To se dozvíte právě zde P.S. Ano, v téhle verzi naší reality nemá Renner ani manželku (pak tedy ani bývalou) ani dceru.