Saat 9:34
Evin içine girmiştik çaktırmamaya özen gösteriyorduk ortam oldukça hoş , oldukça büyük bir villaydı
" melis mert şimdi başlayalım saat dokuzu geçmeden evden çıkıyoruz tamamı " ikisi de onaylamıştı , çaktırmadan üst kata doğru adım atıyordum merdivenlerden , üst kat oldukça sesizdi sanırım herkes aşağıda partinin tadını çıkarıyordu .Karşıma çıkan ilk odaya girdim odanın içi oldukça büyük çok hoş dekore edilmişti .
Çekmeceleri kurcalamaya başladım yatağın yanındaki komidinin çekmecesini açtım içinde keman notaları vardı sanırım bu odada oturan kişi bir sanatçıydı .Rafları kurcalamaya başaladım ama hiç değerli herhangi bir şey yoktu bir an derim irkildi boynumda sıcak nefes değiyordu hayır olamaz yakalandım sanırım arkama yavaş bir şekilde dönmüştüm gördüğüm kişi beni oldukça şaşırtmıştı bu berkti yani bu ev onun muydu nefesim kesilmişti umarım beni tanıyamamıştır burada daha fazla kalmamalıydım arkama dönüp gidiceken hızlıca bileyimden tutup kitaplık rafına yapıştırmıştı iki elimide tutup kitaplığa yaıştırmıştı sertçe . "sen kimsin ve benim odama sessizce girip neden karıştırıyordun ".
İşte ben şimdi yandım içimden dua etmeye başladım bu durumdan kurtulmak için eğer cevap verirsem sesimdende tanıyabilir .Aniden ellerimi bırakıp bir adım geri gidip kapıya doğru gitmişti sanırım kapıyı açıp gitmemi istiyecekti ama dur o tam tersini yapıyordu kapıdaki anahtarı çevirip odanın kapısındaki kilidini çevirmişti umarım düşündüğüm şey değildir hay lanet olsun elleriyle siyah ceketini çırtıp kolarını sıvamıştı gömleyin düğmelerini yarısını açmaya başladı işte ben şimdi yandım bana doğru adımlar atmaya başladı yavaş yavaş
" söyle neden odamdaki eşyaları kurcalıyordun "
" şe -şey ben , ben şey" lanet olası dilim kekeliyordu .
" şey ve ben kelimesinden başaka bir şey bilmiyormusun sen söyle neden "
" benim gitmem gerek ben parti çalışanlarından biriyim "
" bildiğim kadarıyla buraya girmeleri yasak, ve sen yalan söylüyorsun "Bana doğru adım atmaya devam ediyordu sanırım başaka çağrem yoktu en iyisi hemen kaçmak sağ tarafından geçiceken o da sağ tarafa geçti hızlıca sola doğru gidiceken o da sol tarafa geçti sinirlenmeye başladım bu iş fazla uzun sürdü daha fazla dayanamayıp yatağın üzerinden atlayıp geçtim hızlı adımlarla kapının olduğu yöne doğru gidip anahtarı çevirip kapıyı açtım derken arkadan saçımdan çekip kafamdaki kırmızı peruğun çıkmasına neden işte ben şimdi yandım çok utanç verici bir andı koşar adımlarla aşağa kata inip evin içimden çıkmıştım arkamdan onun ayak seslerinin duyordum .
"Hey bekle bekle kimsin sen ...."
"Git başımdan "
Arabanın olduğu tarafa gelmiştim melis ve diğerleri beni orada bekliyordu arabanın içine atlayıp hızlıca oradan uzaklaşmıştık ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sesiz Tehlike
Fiksi RemajaGençler öncelikle berk adında bir erkek karekterimiz , kendisi iyi lüks bir aileye mensuptur , kendisi azimli bir o kadar da çekici , hırslı bir yapıya sahiptir ve bir o kadar da mükemmel bir lise öğrencisidir ... Bayan karekterimizin ise adı bel...