အပိုင်း(၁၈)

920 79 0
                                    

Zawgyi. ...

Next day~~

         ကလင္​  ကလင္​  ကလင္​

"Hello...ဟုတ္​ပါတယ္​...Byun Jongin ပါ..ဘာ...
Aww...ဟုတ္​ကဲ့..ဟုတ္​ကဲ့..."

"ဘယ္​ကလဲ...appa"

"အင္ခြ်န္းက သမီးအ​ေဒၚ"

"အန္​တီက ဘာတဲ့လဲ"

"သမီးအန္​တီဆက္​တာမဟုတ္​ဘူး"

"ဘယ္​သူဆက္​တာလဲ"

"သမီး..ဦး​ေလး..ဆက္​တာ..သမီး​အန္​တီ..အသည္​းကင္​ဆာျဖစ္​​ေနတာ...ခြဲစိတ္​ရမယ္​တဲ့..
သူကအခုသမီးကို​ေတြ႔ခ်င္​လို႔တဲ့"

"Nae.."

သားအဖႏွစ္​​ေယာက္​​ေျပာ​ေနစဥ္​...​Soo ကအိမ္​​ေနာက္​ဖက္​မွထြက္​လာၿပီး..

"ဘယ္​သူကကင္​ဆာျဖစ္​တာလဲ"

"Seo Jin..."

"ဟင္​...အခု Seo Jin ဘယ္​လို​ေန​ေသးလဲ"

"ခြဲစိတ္​ရင္​​ေတာင္​ အသက္​႐ွင္​ဖို႔က 50\50 ပဲတဲ့
သူကအခုသမီးကို​ေတြ႔ခ်င္​လို႔တဲ့.."

"Soo က​ေတာ့လိုက္​ႏိုင္​မွာမဟုတ္​​ေသးဘူး...အခုတ​ေလာအလုပ္​​ေတြမ​်ား​ေနလို႔..သူနဲ႔ Soo ကအမ်ိဳး​ေတာ္​တာလည္​းမဟုတ္​ဘူး..သမီးကိုငယ္​ငယ္​ကတည္​းကထိန္​းလာလို႔သာသံ​ေယာဇဥ္​႐ွိတာ..."

"ကိုယ္က သန္​ဘက္​ခါမွာ company မွာအစည္​းအ​ေဝး႐ွိတယ္​...မတက္​လို႔မျဖစ္​ဘူး..အစည္​းအ​ေဝးၿပီးမွသြားႏိုင္​မွာ.."

"အာ့ဆို..သမီး​ေနာက္​​ေလးရက္​​ေနမွသြားပါလား"

"Appa တို႔ကလည္​း...အန္​တီ Seo Jin ကသမီးကို​ေတြ႔ခ်င္​​ေနတဲ့ဟာ..ၿပီး​ေတာ့သူကအသက္​႐ွင္​ႏိုင္​တဲ့အခြင္​့အ​ေရးကတစ္​ဝက္​ပဲ႐ွိတာ​ေလ...သမီးနဲ႔ဘာမွမ​ေတာ္​​ေပမယ္​့..သမီးကိုငယ္​ငယ္​ကတည္​းကျပဳစု​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​လာတာ...သမီးအန္​​တီ့ကိုခ်စ္တယ္​...သူ႔ကိုဒီညပဲသြား​ေတြ႔မယ္​..​appa တို႔ဘာသာ လိုက္​လာခ်င္​မွလိုက္​လာ.."

"သမီးက အင္ခြၽန္း က္ိုတစ္​​ေယာက္​တည္​းသြားမလို႔လား"

"သမီးက​ေလးမဟုတ္​​ေတာ့ပါဘူး"

"Baek က​ေတာ့တကယ္​ပါပဲ...သား chanyeol ..ဒဏ္​ရာႀကီးနဲ႔ဒုကၡ​ေပးတယ္​လို႔​ေတာ့မထင္​ပါနဲ႔..မင္​းညီမနဲ႔ အင္ခြၽန္း ကိုလိုက္​သြား​ေပးလိုက္​ပါလား ....ဦးတို႔လည္​း..အလုပ္​ကိစၥ​ေတြၿပီးတာနဲ႔လိုက္​လာမွာပါ..baek ကသူ႔အ​ေဒၚကိုအရမ္​း​ေတြ႔ခ်င္​​ေနတယ္​ဆိုလို႔..."

My Lifetime Lover !Completed!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang